Beantwoord

Waarom krijgen nieuwe leden zoveel korting

  • 22 September 2022
  • 3 reacties
  • 80 keer bekeken

Waarom krijgen nieuwe leden zoveel korting en wij die al vanaf het begin lid zijn van kpn niks. Oh ja moet eerlijk zeggen heb ooit bij het begin spotty für cadeau gekregen die we niet veel gebruiken meestal alleen als we op vakantie zijn. Das zo jammer. Ben geen persoon die continu heen en weer huppelt. Maar als ik van mijn vrienden nu hoor dat ze een jaar lang de hele minder gaan betalen als dat ik doe vindt ik dit triest en denk ik er nu toch maar eens over. Alles wordt toch al veel duurder dus tja 1 en 1

icon

Beste antwoord door Noordzee 23 September 2022, 10:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Mo74nus 
Het beste kun je hierover even bellen met het gratis nummer van de KPN 0800 0402 
Bereikbaar op:  ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. 09:00 - 17:00

Zon- en feestdagen gesloten

Reputatie 7
Badge +7

Alles wordt toch al veel duurder dus tja 1 en 1

klopt, en dat gaat ook gebeuren als kpn bestaande klanten extra korting/kado’s gaat geven. Die moeten immers betaald worden door…. de bestaande leden. Dat wordt dan dus een sigaar uit eigen duurdere doos. 

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Mo74nus ,

Deze vraag wordt wekelijks vele malen gesteld. 
 

KPN schrijft dan bv: 

We vinden het een hele eer dat je al vele jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor je vertrouwen in ons :green_heart:

Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. 
Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geven we korting op het abonnement of bv de Super WiFi als cadeau bij een nieuwe abonnement. Wanneer we dat vaker doen, wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. Dat is ook niet de bedoeling. We investeren liever in een goed netwerk, zodat al onze klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met onze dienstverlening.

 

Maar je kunt altijd via Mijn KPN kijken of je ergens op kunt bezuinigen. Bijvoorbeeld door over te stappen op KPN Hussel. Kom je er niet uit? Bel dan met 0800-0402.