Beantwoord

Waarom verhogen jullie mijn abonnement met € 6,45?

  • 24 January 2022
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Waarom verhogen jullie mijn abonnement met 6,45€ 

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 January 2022, 18:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Tommie van den heuvel gaat het om een thuis-abo of een mobiel abo?

Op de factuur kun je heel gespecifieerd zien waar het verschil in zit, vooral als je de vorige factuur er even bij pakt en er naast legt.

Succes.

 

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Tommie van den heuvel ,

De kans is groot dat jouw factuur eenmalig hoger is doordat je gebeld hebt met bv :

  • Een 0900- of 0906-nummer,
  • Een 1888 informatienumner,
  • Een nummer buiten de EU, bv Australië. 
  • Of door een aankoop in de AppStore of Playstore.

Als je inlogt op MijnKPN, dan zie je jouw laatste facturen staan. In de bijlage van zo’n factuur vind je een specificatie net de door jou gebelde nummers.