Beantwoord

Waarom wel verhoging abonnementsgeld, maar geen tegemoetkoming voor uitval van de diensten?

  • 24 July 2023
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Ik vraag mij af waarom verhoging abonnementskosten maar geen vergoeding voor het regelmatig uitvallen van de tv en internet?

icon

Beste antwoord door PeterG 24 July 2023, 13:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

TV is ongeveer 17 cent per dag. De 2 storingen waren een dagdeel, dus deel daarvan. Alle klanten via de factuur compenseren zou vele malen meer kosten dan dat bedrag. Moeten wij klanten uiteindelijk zelf betalen door hogere abo kosten (en dan heb ik het niet over de inflatiecorrectie).

Als internet uitvalt, en je dus helemaal geen diensten meer hebt, heb je recht op compensatie van het abonnement indien het langer dan 12 uur duurt heb je recht op restitutie. Dus per dag 1/30 van het abonnement.

Reputatie 7
Badge +30

@Jenny.1 welkom! Als je vaker af en toe gaan internet + tv hebt, dan is het wellicht goed om naar de oorzaak te kijken. Is er een storing geweest? Of zit er iets niet goed in de apparatuur of bekabeling? Als er een verstoring is geweest, kan je via kpn.com/vergoeding een vergoeding aanvragen. Dat is dan, zoals Peter uitlegt, per dag 1/30 van het abonnement. 

 

Mocht je willen dat we met je meekijken naar of het allemaal goed aangesloten is bij je, wil je dan wat meer delen over wat je voor apparatuur hebt aangesloten (welke Experia Box, welke tv-ontvanger, welke andere apparatuur), hóe je dit hebt aangesloten (bekabeld, via wifi, met een draadloze verbindingsset) en wat voor problemen je precies ervaart?