Beantwoord

Wanneer gaat KPN facturen via Peppol aanbieden voor kleine MKB klanten?

  • 4 January 2022
  • 2 reacties
  • 167 keer bekeken

Wanneer gaat KPN de facturen ook aanbieden via Peppol voor de kleine MKB klanten? Nu moet ik deze iedere keer downloaden en dat vind ik jammer van mijn tijd.

icon

Beste antwoord door Noordzee 4 January 2022, 17:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @NicoPrevoo ,

Je klinkt als een zakelijke klant. 

Bij KPN houden ze van helderheid en gemak. De zakelijke klanten hebben andere behoeftes en interesses dan de privé gebruikers. Daarom hebben ze voor ondernemend Nederland een eigen forum: Zakelijk KPN Forum. Hier kunnen ZZP-ers en MKB-ers hun ei kwijt. 

Bellen naar 0800-0403 is ook mogelijk. 

Reputatie 7
Badge +24

Allemaal leuk zulk soort diensten, maar meestal zijn ze niet gratis. Ze graaien graag ook weer elke maand een klein bedrag van je bankrekening. Sommige van die bedrijven zijn net parasieten. Op 1 of andere manier kun je niet zonder ze.

Net zoiets als Eherkenning. Hartstikke leuk hoor, veilig enzo. Tuurlijk. Maar het kost je wel weer 30 euro per jaar. In de goedkoopste vorm. Als je meerdere medewerker er gebruik van wilt laten maken, dan kost het nog meer. En el jaar word het bedrag voorzichtig een beetje hoger. Ik heb er een gruwelijke hekel aan, aan zulk soort dingen.