Beantwoord

Wanneer ik mijn abonnement wijzingen of opzeggen?

  • 3 August 2023
  • 3 reacties
  • 144 keer bekeken

Ik heb een abbonement genomen voor mijn Mifi router, dit is een maandelijks opzegbaar abbonement. Per wanneer kan ik het abbonement opzeggen zodat het na 1 oktober stopt. Want er is een opzeg termijn van 1 maand. Ook wil ik het abbonemet na 1 september wijzigen in een lager abbonement, hoe kan ik dit doen?

icon

Beste antwoord door PeterG 3 August 2023, 16:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ook wil ik het abbonemet na 1 september wijzigen in een lager abbonement, hoe kan ik dit doen?

Dan moet je het toch juist niet opzeggen???

Geen idee welk abonnement je nu hebt. Zoveel mogelijkheden voor 097 nummers (voor mifi, tablet en laptop) zijn er niet. 1 GB of 10 GB per maand, zie https://www.kpn.com/shop/mobiel/mobiel-internet .

Of heb je stiekum een gewoon 06 abonnement, alleen bedoeld voor telefoons, genomen voor de mifi?

Je kunt een lopend abonnement gewoon aanpassen. ALLE abonnementen zijn binnen het abonnement maandelijks aanpasbaar.

Loopt je abonnement steeds per de 1-ste van de maand?

Als je aanpast dan gaat de wijziging in per start volgende factuurperiode.

Wil je het echt opzeggen per 1 oktober? Dan regel je dat medio eind augustus / 1 september i.v.m. de maand opzegtermijn.

Ik heb een abbonement vanaf de 28e, maar online kan ik dit niet aanpassen, hoe kan ik dit opzeggen?

De eerste maand (dus 28 tot volgende 27) kun je nog niks. Dan zijn wijzigingen of opzeggen geblokkeerd. Dat kan pas vanaf de volgende maand.

Opzeggen kan (alleen) telefonisch: 0800-0402.

Via internet kan ook maar dan is er een terugbelprotocol. Als je een 06 sim in een mifi hebt werkt bellen / gebeld worden niet.

Een 097 nummer is data only. Als je dan schriftelijk (via digitaal formulier) opzegt zal het na een maand beëindigd worden. http://kpn.com/opzeggen . Dat gebeurt dan ook als ze het opgezegde 06 nummer niet kunnen bereiken.

 

Admin edit:

Let op: Als je jouw abonnement opzegt, kan je daarna geen wijzigingen meer doen. Wil je dus voor september een lager abonnement, dan is het belangrijk eerst deze wijziging te doen. Daarna kan je jouw abonnement opzeggen als je dat wilt. Houd wel rekening met een maand opzegtermijn.