Beantwoord

Wanneer kan ik mijn welkomstcadeau verwachten?

  • 23 March 2024
  • 1 reactie
  • 43 keer bekeken

Hallo,

ik citeer (‘’Jouw welkomstcadeau wordt 1 werkdag na de start van jouw abonnement verstuurd’’)maar tot op heden is er nog niks gestuurd ? Ingangsdatum abonnement 8 maart. Wanneer kan ik mijn welkomst cadeau nu verwachten? En is er misschien iets misgegaan?

mvg Barry

icon

Beste antwoord door Noordzee 23 March 2024, 17:20

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Bboone ,

 

Dat wordt pas na veertien dagen verstuurd. Dus één dezer dagen. Waarschijnlijk ontvang je het cadeau in de loop van de komende week. 

 

bron : 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van veertien dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

 

 

En bij een mobiel abonnement ook na veertien dagen : 

Ik ben goedgekeurd. Wanneer ontvang ik mijn cadeau?

Wij sturen jouw cadeau na de annuleringstermijn van het mobiele abonnement (ongeveer twee weken) toe. De annuleringstermijn gaat in zo gauw je je toestel hebt ontvangen.

Voor vragen over de levering van het cadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Reageer