Beantwoord

Wanneer krijg ik mijn welkomstcadeau?

  • 3 January 2023
  • 11 reacties
  • 545 keer bekeken

Sinds 29 dec hebben we kpn thuis, hierbij zat een welkomscadeau: smart tv philips

Deze zou een werkdag na aansluiten verzonden worden, nu ondertussen 3 werkdagen en een weekend verder, nog geen mail met track en trace. 

Wanneer kan ik deze verwachten?

Mijn schoonouders hebben overigens precies hetzelfde... graag zou ik weten waar we aan toe zijn.

Jullie zijn ontzettend lastig te bereiken, vandaar mijn bericht via het forum.

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 6 January 2023, 10:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 6

2 weken naar aansluitdatum zou u het welkomst cadeau moeten ontvangen.
Dit vanwege de 2 weken bedenktijd.

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @ShirleyVerbeek, leuk dat je hebt gekozen voor KPN! Alleen balen dat je nog niets hebt ontvangen. Hieronder meer informatie over jouw welkomstcadeau:

 

 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Jouw welkomstcadeau wordt 1 werkdag na de start van jouw abonnement verstuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

 

Mijn abonnement is al een week actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met ons. Wij zijn op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 17.00 uur bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402.

 

 

Inmiddels heb ik contact gehad met bovenstaande nummer. Hij heeft me verteld dat het 2 weken duurt ivm opzegtermijn.... 

Jullie geven dus uiteenlopende informatie en dat maakt het ontzettend verwarrend. As dinsdag is het abbo 2 weken actief, ik ga er van uit dat ik dan de T en T heb van mijn nieuwe tv.. 

Jammer dat info vanuit jullie zo verwarrend is, verder heel tevreden over KPN maar dit valt me een beetje tegen...

@Denise_ ondertussen zijn we dus 2 weken verder en heb ik nog geen track en trace code ontvangen. Langzaam begin ik me er aan te ergeren, aangezien mijn tv vorige week is stuk gegaan. Het welkomscadeau is dus erg welkom! 

Met wie kan ik contact opnemen om meer duidelijkheid te krijgen over wanneer de tv komt?

Graag hoor ik een antwoord

Groet, Shirley 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @ShirleyVerbeek ,

De TV wordt normaliter binnen enkele dagen verstuurd. Maar op dit moment duurt het wat langer blijkt ook uit dit topic, want de voorraad is tijdelijk op: 

 

Vind je het te lang duren?

Voor verdere vragen over de levering van het welkomstcadeau kun je dan contact opnemen met logistiek partner Sidekix. Het callcenter van Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief). Op zaterdag van 10.00 tot 16.00.

@Denise_ 

Sorry maar de manier van communiceren is ronduit slecht. Ik heb contact gehad met de klantenservice van kpn en die zegt na 14 dagen, jij zegt na 1 werkdag, misschien iets vertraging. En nu ineens is de voorraad op?? 

Dit had echt wel even gecommuniceerd mogen worden. Van het kastje naar de muur en weer terug. Ik ben hier echt niet tevreden over.

Ik begin me af te vragen of de tv nog wel komt... 

Dit ben ik niet van kpn gewend, erg teleurstellend.

Reputatie 7
Badge +17

Het spijt me om te lezen dat je baalt van de communicatie. Dit is ook zeker niet wat je van ons mag verwachten.

Ik kan je verzekeren dat de informatie die ik heb gegeven juist is. Normaal gesproken worden de televisie een werkdag na activatie verstuurd.

Maar blijkbaar is de voorraad op. Wij hebben alleen geen inzicht in de voorraad. De televisies worden namelijk verstuurd door Sidekix. Zij beheren de voorraad en kunnen je dus meer vertellen over de verwachte levertijd. Ik raad je daarom aan eens contact met hen op te nemen: Sidekix is op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar via 088 6237 006 (lokaal tarief).

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @ShirleyVerbeek ,

De TV wordt normaliter binnen enkele dagen verstuurd. Maar op dit moment duurt het wat langer blijkt ook uit dit topic, want de voorraad is tijdelijk op: 

 

Vind je het te lang duren?

Voor verdere vragen over de levering van het welkomstcadeau kun je dan contact opnemen met logistiek partner Sidekix. Het callcenter van Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief). Op zaterdag van 10.00 tot 16.00.

@ShirleyVerbeek 

Heb je al gebeld met Sidekix? 

Ja ik heb met ze gebeld. De mevrouw aan de telefoon vertelde me dat de voorraad begin februari weer aangevuld zou zijn en dat ik dan pas mijn tv zou krijgen. Jammer maar oke. Nog steeds baal ik van de communicatie en dit heb ik ook besproken.

De volgende dag, deurbel, daar was mijn tv.... 

Wat nou waarheid is of hoe dit nu zit, geen idee. Maar ik heb mijn tv en ga nu genieten van tv en internet van kpn

Reputatie 7
Badge +28

Wat fijn! Geniet ervan en de communicatie kan inderdaad wel beter. 

Reputatie 7
Badge +24

Is dat die tv waar de app van KPN niet op geïnstalleerd kan worden? 🤔