Vraag

Wat kan KPN met de prijs voor vaste klanten

  • 9 December 2022
  • 6 reacties
  • 237 keer bekeken

Het is toch belachelijk dat wanneer je al 10 jaar vaste klant bent bij de KPN je 65 % meer betaald en dat jaren lang dan een nieuwe klant die ook nog eens een tv kado kan krijgen. Wanneer je daarover belt blijkt de prijs bij de KPN opeens een koehandel. Wil je 1 of 2 jaar, dat erbij dat eraf, hier een tientje daar dit. Dan geef ik een korting van 3 maanden, 6 maanden 9 maanden. Echt ongelofelijkkkkk….. Dus mijn tip aan alle KPN gebruikers, veel bellen en onderhandelen want alles is blijkbaar bespreekbaar. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Voor de beste prijs moet je altijd onderhandelen. Dus zo vreemd is dat allemaal niet. 

Het is toch belachelijk dat wanneer je al 10 jaar vaste klant bent bij de KPN je 65 % meer betaald en dat jaren lang dan een nieuwe klant die ook nog eens een tv kado kan krijgen. Wanneer je daarover belt blijkt de prijs bij de KPN opeens een koehandel. Wil je 1 of 2 jaar, dat erbij dat eraf, hier een tientje daar dit. Dan geef ik een korting van 3 maanden, 6 maanden 9 maanden. Echt ongelofelijkkkkk….. Dus mijn tip aan alle KPN gebruikers, veel bellen en onderhandelen want alles is blijkbaar bespreekbaar. 

Goed idee. Dat doe ik elk jaar. En het lukt ook elk jaar, onder mijn motto 'een klant krijgen is één ding, een klant houden heel wat lastiger '. En dat begrijpen de meeste callcenter medewerkers. En anders bel ik een week later weer. 

Badge +19

@DLD De meeste mensen vinden de kwaliteit van het product belangrijker dan de prijs. Je verhaal gaat dus niet helemaal op.😉

En met verlengen zit je er weer 1 of 2 jaar aan vast en dat moet je ook maar willen.

 

Reputatie 7
Badge +8

@DLD De meeste mensen vinden de kwaliteit van het product belangrijker dan de prijs. Je verhaal gaat dus niet helemaal op.😉

De verhouding prijs/kwaliteit moet natuurlijk wel in verhouding staan en de prijs moet ook redelijk zijn. Als je het abonnement verlengd en een goede korting weet te bedingen, dan is de kwaliteit van het geleverde echt niet minder en de prijs/kwaliteit verhouding meer in evenwicht.

@DLD De meeste mensen vinden de kwaliteit van het product belangrijker dan de prijs. Je verhaal gaat dus niet helemaal op.😉

Dat gaat wel op. Ik zit al 3 jaar bij Telfort/kpn. Ik stap dus niet over, maar blijf klant.

Â