Beantwoord

Wat zijn de opties als ik wil overstappen van xs4all naar kpn?

  • 19 February 2024
  • 10 reacties
  • 166 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Op het moment heb ik xs4all samen met de fritzbox. Dat bevalt prima. 

Binnenkort loopt mijn contract af. Nu ben ik benieuwd wat de mogelijkheden zijn bij kpn. 

Wij hebben glasvezel, ik zou de fritzbox graag willen houden. 

Op het moment hebben wij gratis het pluspakket, tevens hebben we 2 mobiele abonnementen lopen. 

We maken veel gebruik van opnemen. 

Iemand die kan vertellen wat de mogelijkheden zijn? 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 26 February 2024, 13:23

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U kunt gewoon hetzelfde afnemen met een KPN abonnement als dat u nu met het xs4all abonnement heeft.

Reputatie 7
Badge +7

Voor fritzbox moet dan wel de service plus voor 7,49 extra worden aangezet. 

Reputatie 4
Badge +2

Ik zal eens gaan rekenen of het niet duurder wordt met de extra prijs van de fritzbox. 

Ik lees dat er wel een andere tv ontvanger komt. 

Reputatie 7
Badge +7

Ja kpn tv +. Android 4k tv ontvanger.

Reputatie 7
Badge +24

Ik zal eens gaan rekenen of het niet duurder wordt met de extra prijs van de fritzbox. 

Als u een schermafdruk van pagina 2 van de factuur plaatst, de factuurregels dus, dan kunnen we mee kijken.

Reputatie 4
Badge +2

Ik zal eens gaan rekenen of het niet duurder wordt met de extra prijs van de fritzbox. 

Als u een schermafdruk van pagina 2 van de factuur plaatst, de factuurregels dus, dan kunnen we mee kijken.

 

Is bovenstaande voldoende? 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @satshow,

Als je precies wil weten wat er mogelijk is en met welke maandelijkse kosten je dan te maken krijgt, wil ik je aanraden om even contact te zoeken met onze telefonische klantenservice via 0800 - 0402. Daar kunnen ze ‘live' met jou aan de lijn alle opties bespreken en ook de kosten per optie inzien 🙂

Reputatie 7
Badge +24

Ik zal eens gaan rekenen of het niet duurder wordt met de extra prijs van de fritzbox. 

Als u een schermafdruk van pagina 2 van de factuur plaatst, de factuurregels dus, dan kunnen we mee kijken.

 

Is bovenstaande voldoende? 

Ik vrees dat dit een moeilijk verhaal word. Wat u nu heeft is niet duur. Bij KPN betaald u € 62,50 voor 200 mbit internet en 1 tv ontvanger.

Heeft u nu 1 tv ontvanger? Bij KPN moet u € 4,99 extra betalen voor opnemen bij 1 ontvanger. Bij 2 ontvangers is het gratis. Een 2de ontvanger kost 5 euro. Dus daar zit 1 cent verschil in.

De Fritzbox erbij kost nog eens € 7,49.

Dus met 200 mbit internet, tv, opnemen en frisse box zit u al € 75,- uit ongeveer. 1 of 2 centen minder.

Pluspakket blijft dezelfde situatie, veranderd niets aan. 

Storytel kost hij KPN net zoveel ga ik vanuit. En ik ga er ook vanuit dat u er dan 5 euro entertainmentkorting/combivoordeel op krijgt.

Ik denk dat u iets hoger uitkomt dan dat u nu zonder korting zou moeten betalen. 

Reputatie 7
Badge +24

Is het niet een idee om zelf een fritzbox te kopen? Scheelt je 12 x € 7,49 per jaar. 

Reputatie 4
Badge +2

Is het niet een idee om zelf een fritzbox te kopen? Scheelt je 12 x € 7,49 per jaar. 

Die zit nu in de prijs toch? En welk type zou ik moeten kopen rekening houden met de toekomst. 

Reageer