Beantwoord

Website voor vergoeding na netwerkstoring geeft foutmelding

  • 26 July 2023
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Ik heb 2 keer een storing gehad. Ik wil het formulier invullen voor een vergoeding. Maar vanaf 5 juli krijg ik steeds dat er een fout is opgetreden en dat ik het op een later tijdstip weer moet proberen. Op 18 juli heb ik gebeld met jullie klantenservice, en de medewerkster vertelde dat het heel druk is op de website of dat er een storing inzit omdat de website het bij haar ook niet deed. 

Maar tot op heden kan ik nog steeds geen vergoeding aanvragen.

Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 3 August 2023, 14:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @BiianCaa, welkom! Wat rot om te lezen dat het niet lukt! Als je het al twee weken probeert via kpn.com/vergoeding, dan ga ik er vanuit dat er iets mis gaat. Kan je aangeven welke dagen je een storing hebt gehad? En wat voor storing was dit precies? Kan je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Dan kijk ik ernaar. 

Hallo,

 

Het gaat om 5 juli een netwerkstoring en op 11 en 12 juli ook een netwerkstoring..

Groetjes Bianca

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt! Ik zie dat er op de vorige factuur al 18 euro in mindering is gebracht voor vergoeding netwerkstoring. Volgens mij is het dus in orde.Â