Beantwoord

Wederom een onjuiste factuur ontvangen

  • 2 March 2024
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

Ondanks een bevestigde overeenkomst met Kpn  S4676673 van 8-1-2024 krijg ik opnieuw een foute factuur van maart waarin €10,64 teveel is berekend als dit zoals vorige maand verrekend wordt gaat het toch de volgende maand weer fout.

 

Als het nu de volgende keer weer fout gaat zeg ik mijn abonnement met KPN op.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 4 March 2024, 13:07

Bekijk origineel

3 reacties

Abonnement

Hussel Internet 100 Mbit/s € 52,14

Dit abonnement heeft een minimumduur van 12 maanden vanaf 31 januari 2024.

Actiekorting eerste 6 maanden

TV

Interactieve TV met 1 tv-ontvanger

Eerste 12 maanden korting op Interactieve TV Eerste 3 maanden korting op Interactieve TV

Extra's

KPN Veilig Virusscanner F-Secure 2 apparaten Opnemen Pakket

Totaal per maand, met actiekorting
Totaal per maand, na afloop tijdelijke actiekorting

Lopende (actie)korting(en)

- € 7,50

€ 44,64

€ 10,64

- € 10,64 - € 5,32

€ 0,00 € 4,99

€ 44,31 € 67,77

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @acbr. Ik kan mij voorstellen dat je hiervan baalt, alleen kunnen wij (moderators) hier op het KPN Forum je niet verder helpen hierin. Voor vragen over je factuur kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402) of langs gaan in en KPN Winkel. Mijn collega's kunnen dan met je meekijken voor een passende oplossing. 

Reageer