Beantwoord

Weekend deal code nog niet ontvangen van abonnement afgesloten op 17 maart 2024

  • 8 April 2024
  • 5 reacties
  • 50 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Op 17 maart heb ik een contract bij jullie besteld (*** klantnr) en bestelnr  ***
Uiteindelijk werkte de glasvezel pas op 30 maart. 

Ik heb dit in het weekend van 17 maart besteld, om gebruik te maken van de weekenddeal (250 euro coolblue korting). 

Ik heb een tweetal vragen:
1) Echter wanneer kan ik deze tegoedbon verwachten?
2) Klopt het dat mijn betalingstermijn ook in gaat per 30 maart, en niet eerder? Ik heb namelijk pas vanaf dat moment internet.

Met vriendelijke groet,

Wouter

 

Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door huistijger 8 April 2024, 07:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Wouter95 
De tegoedbon krijg je na de 14 dagen zichttermijn, die dus voor jou 14 dagen na 30 maart is.
En de betaling gaat in nadat je internet was opgeleverd dus vanaf 30 maart.
Mocht je 13 april nog niets van je tegoedbon horen dan kun je beter rechtsreeks met Sidekix bellen.
Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

 

meer info:
 

KENNISBANK

Beste @Huistijger,

 

Dank voor je reactie. 
Ik heb wel al een factuur ontvangen, en een herinnering, nog voor 30 maart. In mijn kpn account kan ik de factuur echter niet meer terug vinden… 
 

Ook twijfel ik, eerlijk gezegd, omdat ik ook een korting per maand ontvang (van 42.50 naar 35, eerste 9 maanden, geloof ik). Heb ik dan het verkeerde aangeklikt, of krijg ik alsnog de bon?

Groet,

Wouter

Reputatie 7
Badge +21

Voor dit soort vragen @Wouter95  kun je het beste even bellen met het gratis nummer
van KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.

HI @huistijger ik zit buiten de EU en ben niet in de gelegenheid om te bellen naar dit nr, zonder hoge kosten te maken. Ik kan wel via internet bellen, chatten, of mailen.

 

Reputatie 7
Badge +21

OK @Wouter95 
Je kunt vanuit het buitenland ook bellen naar de KPN  +31 6 1200 1200

of via internet Facebook of X contact zoeken.

Reageer