Beantwoord

Welkomstkorting weg na aanpassen abonnement, klopt dat wel?

  • 19 May 2022
  • 8 reacties
  • 189 keer bekeken

Ik ben pas verhuisd en heb mijn KPN thuis abonnement meegenomen naar het nieuwe adres. Daarvoor kon ik kiezen tussen 6 maanden korting of een set Wifi-boosters. Ik heb gekozen voor de korting, wat ook een aantal keer is verrekend op mijn factuur.

Nu heb ik pas online mijn internetsnelheid aangepast, maar nu is de korting verdwenen. Is dat een bug of staat er ergens in de kleine lettertjes dat de korting vervalt bij het aanpassen van het abonnement? Ik kan het nergens vinden.

Alvast bedankt.

 

 

 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 12 June 2022, 11:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @timvandehoef heb je je abo naar boven of naar beneden bijgesteld?

Heb je tijdens die wijziging geen waarschuwing gekregen dat je voordelen kwijt raakt of andere meldingen van die aard per mail of anderszins?

Hallo JanD, bedankt voor je antwoord.

Ik heb hem naar beneden bijgesteld. Ik heb sowieso geen waarschuwing per mail gekregen, maar kan het eerlijkgezegd makkelijk over het hoofd gezien hebben op de website bij het aanpassen. 

Ben benieuwd of dit het beleid van KPN is of dat er misschien onterecht geen korting meer wordt verrekend. Scheelt toch €20,- per maand :)

 

 

Hallo @timvandehoef , ik kan niet beoordelen of het bij jou goed is gegaan, maar @Shyrin_ heeft eerder met dit bijltje gehakt en kan je van een passend antwoord voorzien, wacht haar reactie even af.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @timvandehoef! Je stelt hier een hele goede vraag en ik moet je antwoord vooralsnog verschuldigd blijven: ik kom hier op terug! 

@JanD bedankt voor de mention! 👍🏾

Prima, ik wacht het even af. Bedankt.

Ik heb inmiddels contact gehad met de klantenservice en de kwestie is opgelost.

Bedankt voor de hulp allebei.

Hallo @timvandehoef , goed om te lezen dat het opgelost is.

 

Reputatie 7
Badge +16

Je stelt hier een hele goede vraag en ik moet je antwoord vooralsnog verschuldigd blijven: ik kom hier op terug! 


Inmiddels heb ik een terugkoppeling gekregen vanuit onze administratie:
Binnen de actieperiode kan de snelheid omhoog of omlaag aangepast worden, met behoud van de korting. Komt de korting te vervallen, neem dan contact op met onze klantenservice (gratis te bereiken via 0800 0402).
 

Ik heb inmiddels contact gehad met de klantenservice en de kwestie is opgelost.

Bedankt voor de hulp allebei.


Fijn dat het in de tussentijd al opgelost is!