Beantwoord

Wijziging abonnement doorgevoerd, maar deze is niet zichtbaar

  • 24 October 2022
  • 8 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik heb op 14 oktober wijzigingen in mijn abonnement doorgevoerd, maar ik zie niks gebeuren. Geen nieuwe tv-ontvanger, geen aanpassing in mijn abonnementsgegevens, geen update wat de status is.

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 October 2022, 12:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Smarty25 ,

Heb je wel een bevestiging per e-mail ontvangen? Die hoor je binnen vijf minuten te ontvangen. Zo niet, dan lijkt de aanpassing niet doorgevoerd en dan zou ik de aanpassing van het abonnement nogmaals proberen via Mijn KPN.  Lukt het niet?, dan kun je ook bellen met 0800-0402. 

Ja hoor, ik heb keurig een bevestiging per mail ontvangen. Op 14 oktober. We zijn nu 10 dagen verder en nog steeds niks, nada, noppes…..

Reputatie 7
Badge +28

Wat heb je aangepast dan? 

Je krijgt alleen maar een nieuwe TV-ontvanger als je jouw abonnement uitbreidt met het 4K-pakket. Anders hou je gewoon je oude ontvanger. 

Ik heb een extra ontvanger aangevraagd. En een overstap naar Hussel. 

Reputatie 7
Badge +28

OK, tien dagen is wel lang voor een tweede ontvanger. Dat gaat normaal binnen twee werkdagen. 

Mijn advies : Bel met 0800-0402 (vandaag tussen 8.00 en 18.00 hiervoor open.) 

Hier op het forum is momenteel een wachttijd van ongeveer vier dagen voordat een KPN-moderator hiernaar gaat kijken.  

Dank je wel. Ik zie er echter een beetje tegenop om weer in een wachtrij te gaan staan. Ik moet ook gewoon werken vandaag.

Vandaag toch maar 0800-0402 gebeld want het beloofde belletje van KPN kwam maar niet. 10 minuten in de wachtrij en uiteindelijk iemand gesproken.  Bleek de order te zijn afgesloten. 
Door naar KPN Save en ook daar konden ze niks meer voor me doen en was ik ook nog eens m’n actiekorting kwijt. Allemaal erg jammer. En ik sta nu met lege handen. 
 

Reputatie 7
Badge +17

Wat gek dat de bestelling afgesloten is @Smarty25. 😕 Dan raad ik je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen, hopelijk is dezelfde actiekorting nog mogelijk als toen je hem eerder aanvroeg. Mocht je dat telefonisch al hebben nagevraagd, en mocht de actiekorting er niet meer zijn, dan houdt het helaas op. In dat geval is het wachten tot er in de toekomst weer een actiekorting komt waar je gebruik van kunt maken. Bedankt voor het terugkoppelen!Â