Beantwoord

XBox abonnement opgezegd per 1 jan 2024 verlopen maar de betaling loopt gewoon door

  • 16 February 2024
  • 9 reacties
  • 40 keer bekeken

Hoi, ik heb vorig jaar mijn xbox gamepass ultimate opgezegd en deze is per 1 jan 2024 verlopen,

dit abonnement werd via kpn betaalt en bij mijn mobiele abonnement opgeteld,

maar de kosten worden nog steeds elke maand afgeschreven,

op de microsoft website staat gewoon dat hij is stop gezetĀ en ik kan hetĀ dus aantonen, kpn zegt dat ik het bij microsoft moet oplossen en microsoft zegt dat ik het bij de bank moet oplossen en de bank stuurtĀ me weer naar kpn, er is dus iets fout gegaan ergens waar ik niks aan kan doen, hoe los je dit op want de volgende stap is aangifte voor fraude zij de bank medewerker, hoe kan dit opgelost worden? mvg Evert Romkes

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 23 February 2024, 15:27

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Evert RomkesĀ en welkom bij de KPN Community!Ā 

Wat gek dat het abonnement nog actief is. šŸ˜• Je hebt hier dus al met ons over gebeld begrijp ik?Ā 
Hoe staat het in jeĀ MijnKPN? Zie je de gamepass daar ook nog tussen staan, of is hij daar wel uit verdwenen?Ā 

Mocht je nog niet met ons gebeld hebben, neem dan contact met ons op via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Mijn collega kan dan de facturen nakijken en eventueel een andere afdeling aansturen als het via de reguliere weg niet op te lossen is.

Mocht het telefonisch niet lukken, laat het hier dan gerust weten!

Hoi, Ja heb gebelt met kpn en moest het met Microsoft regelen en die stuurde me naar de bank en de bank weer naar jullie, bij Microsoft staat gewoon dat hij is afgelopen, had al een foto gestuurd naar kpn waar dat bewijs op staat, bij kpn staat dat de kosten voor Xbox Ultimate zijn, maar deze is dus verlopen.

Reputatie 7
Badge +17

Check @Evert Romkes, dank voor het toelichten!

Zou je dan jeĀ forumprofielĀ zo volledig mogelijk aan willen vullen en hier een seintje willen geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kan ik op onderzoek uit.

Hoi, bedankt, heb mijn gegevens bijgewerkt.

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt! Op de postcode in je profiel kan ik geen abonnement vinden. šŸ˜• Staat er misschien een typefout in?Ā 

Srry, had een typfout gemaakt inderdaad, heb de postcode gecorrigeerd. Mvg

Reputatie 7
Badge +17

Ja gevonden! Ik zie inderdaad geen Xbox Gamepass abonnement actief op je mobiele abonnement, maar Microsoft aankopen staat wel aan.Ā 

Ik zie ook de mailwisseling die je met de klachtenafdeling hebt gehad. Op 14 februari heb je van hen een mail gehad met daarin een telefoonnummer en een pincode. Lukt het je nog om via die weg contact met hen op te nemen?Ā 
Dat is de snelste weg. Zij hebben inmiddels alle informatie al die nodig is neem ik aan en zij zijn beter uitgerust om hier een oplossing in te vinden.Ā 

Ze zijn vandaag nog tot 17:00 bereikbaar dus ik hoop dat het via die weg nog lukt om een oplossing te krijgen. Laat je het weten?Ā 

Ik word alleen maar van hier naar daar gestuurd, en niemand komt met een oplossing?

Reputatie 7
Badge +17

Gezien je klacht bij hen al liep en zij er al een eind mee waren samen met jou, is dat de handigste weg. Ook vanwege

zij zijn beter uitgerust om hier een oplossing in te vinden.Ā 

Helaas zijn ze nu gesloten, dus probeer het maandag als het je vandaag niet gelukt is.Ā 

Reageer