Vraag

XBox game pass live stond zomaar aan op mijn factuur en later op de factuur van mijn vrouw

  • 6 December 2021
  • 3 reacties
  • 379 keer bekeken

Ik heb op 15 november van KPN onderstaande mail gekregen

Geachte heer Wognummer,

Activeer nu uw Xbox Game Pass Ultimate abonnement. Met Xbox Game Pass Ultimate krijgt u toegang tot Xbox Live en meer dan honderd games. Dat is next level gaming van KPN. Zo bereikt u als gamer zelf ook het volgende level. Veel game plezier.

cleardot.gif
 
Activeer nu

Belangrijk! Het kan maximaal 1 uur duren voordat u uw Xbox Game Pass abonnement kunt activeren.

Gebruik uw KPN ID voor activatie
U hebt een KPN ID nodig om uw Xbox Game Pass abonnement te activeren.

Hebt u al een Xbox Game Pass abonnement?
Dan zorgen wij ervoor dat u uw Xbox Game Pass abonnement automatisch via de KPN factuur betaalt. Hebt u nog een tegoed op uw Xbox Game Pass abonnement? Dan blijft dat staan. U kunt dat opmaken nadat u uw Xbox Game Pass abonnement bij KPN opzegt.

Hebt u nog vragen?
Kijk dan op kpn.com/xbox.
Vind uw antwoord

Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

 

Ik heb eens gekeken of het misschien goedkoper was maar dat was niet het geval, ik betaal al een aantal maanden via MS keurig per maand voor deze dienst, dus verder niets mee gedaan.

na een aantal weken viel het me op in de MIJNKPN app dat het op mijn nummer aan stond Gamepass dus, per direct uit gezet(verder niet meer op de factuur gelet stom van me). nu kreeg ik net de factuur van mijn vrouw per mail en die was fors hoger dan normaal, dus even de factuur erbij en he ook daar stond xbox gamepass aan…. ehm wat? hoe dan

kan iemand mij uitleggen hoe na een email zoals boven staand op BEIDE nummers ineens deze dienst aan staat? ik heb namelijk deze dienst al via MS zelf  dus ik heb deze niet aangevraagd wel deze bovenstaande mail ontvangen? Ik kan me voorstellen dat ik een foutje gemaakt heb en ergens doms op geklikt heb maar dat heb ik zeker niet op onze beide nummers op actief gezet nee dat gaat er niet bij me in.

ik heb al contact gehad met de KS maar die blijven maar wijzen dat ik het zelf aan gezet zou hebben en ze kunnen het alleen per direct afsluiten (wat ze ook voor me gedaan hebben) en de reeds gemaakte kosten zoek ik zelf maar uit (niet in die woorden ze hebben me keurig te woord gestaan)

 

ik heb echt totaal geen idee meer.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom terug hier @Wognummer! Het zou niet zo mogen zijn dat je onwetend Xbox game pass besteld:thinking: . Als je XBox game pass besteld, ontvang je hier een bevestiging van. Hebben beide nummers die bevestiging ontvangen?

Ik deel jouw ervaring graag intern. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer(s) is voldoende. 

ik heb op beide nummers geen bevestiging gehad maar via twitter is er al een collega mee aan de slag gegaan. ik heb dat meerdere keren bij de klantenservice aangegeven dat er geen bevestiging geweest is maar helaas werd daar niets mee gedaan.

Reputatie 7
Badge +17

@Wognummer Oké, als een collega van webcare (twitter) aan de slag is gegaan, dan wachten we dat even af.Â