Beantwoord

Zenderpakket uitzetten kan niet i.v.m. lopende bestelling

  • 27 November 2022
  • 2 reacties
  • 41 keer bekeken

Kan geen espn, Ziggo sport uitzetten het - minnetje werkt niet. Bericht ivm lopende bestelling etc 

  1. ik heb geen lopende bestelling. Inmiddels moet ik wel doorbetalen
  2. dit is op het forum al 3 jaar zo te zien een probleem, Onderdeel van KPN verdienmodel ??
  3. Viaplay op 21 of 22 november  telefonisch afgezegt blijkt nog steeds op mijn abo tre staan
  4. op 25 /11 om 11.26 na eindeloze wachtrij gesprek gehad, beloofd dat het geregeld zal worden maar dat het systeem er uit lag. Tot op heden geen resultaat.
icon

Beste antwoord door PeterG 27 November 2022, 12:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Bij 1. Is er misschien een omzetting naar glasvezel lopende?

Bij 2. Dit komt individueel af en toe voor. Het is niet structueel en dus geen verdienmodel (ongeacht provider).

Bij 3. Viaplay kun je beëindigen via de ontvanger en via MijnKPN. (maar ook dat hangt dan mogelijk op die “lopende wijziging”.)

Bij 4. Het systeem lag eruit (aldus telefonist). Dan bel je 1 of 2 dagen later zelf nog eens?

Verder: vul even je gegevens in je profiel hier in. Dan kan de KPN moderator van dienst er direct induiken zodra je aan de beurt bent. Maar…. hier is de wachtrij ca. 4 dagen momenteel.

Reputatie 7

Hoi @Ruwolf, als er een lopende wijziging is kunnen er geen andere wijzigingen gedaan worden inderdaad. Je zegt dat je geen wijziging herkent, het kan zoiets zijn als wat Peter al noemt.

Ik zie nog geen gegevens op je forumprofiel staan, ik ga ervan uit dat dat betekent dat je al via een andere weg contact met ons hebt gehad en dat het daar gelukt is.