Beantwoord

Zenderpakketten toegevoegd aan abonnement zonder dat ik iets veranderd heb.

  • 26 January 2022
  • 7 reacties
  • 61 keer bekeken

Goedemiddag,

 

ik kijk net op mijn kpn id en zie dat er inene allerlei zenderpakketten aan mijn account zijn toegevoegd,heb nog nooit iets veranderd en wil dit helemaal niet.Kan dit er heel snel af gehaald worden anders hebben jullie een klant minder

met vriendelijke groeten, michael van der geer

 

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 1 February 2022, 16:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Michael Martinus ,

Heb je KPN Hussel in combinatie met een mobiel abonnement? 

Dan heb je sinds eind vorig jaar gratis het pluspakket. Dat is automatisch toegevoegd.

Wellicht zie je ook KPN Veilig-licenties staan. Daar heb je er ook een paar gratis van.   

Ik weet dat pluspakket gratis is inderdaad maar heb nu film 1 , videoland de hele mikmak, kan er iemand van kpn reageren?Dit moet stopgezet worden

Reputatie 7
Badge +28

Het beste is om even naar 0800-0402 te bellen. Dat gaat het snelste. 

Reputatie 7
Badge +20

Wat vreemd dat er zo veel pakketten aan staan zinder dat jij daar van af weet @Michael Martinus :frowning2: Heb je hier inmiddels contact over gehad met de telefonische klantenservice en zijn de pakketten weer uitgezet?

Het aanzetten van zenderpakketten kan via de klantenservice, maar ook via je MijnKPN account én via je tv-ontvanger(s). Is er wellicht iemand anders in je huishouden aanwezig die dit zonder overleg aangezet zou kunnen hebben?

Reputatie 7
Badge +28

Het beste is om even naar 0800-0402 te bellen. Dat gaat het snelste. 

@Michael Martinus 

Is het inmiddels geregeld via de klantenservice? 

Reputatie 7
Badge +28

Ik weet dat pluspakket gratis is inderdaad maar heb nu film 1 , videoland de hele mikmak, kan er iemand van kpn reageren?Dit moet stopgezet worden

Het beste is om even naar 0800-0402 te bellen. Dat gaat het snelste. 

@Michael Martinus 

Heb je het uitzetten van de aanvullende pakketten inmiddels geregeld via 0800-0402? 

 

Reputatie 7
Badge +20

We hebben geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel.