Skip to main content
Vraag

ziggo sport werkt niet

  • 27 maart 2021
  • 2 reacties
  • 63 keer bekeken

Vandaag ziggo sport aangezet, nog steeds niets, 2x contact gehad met KPN, zij hebben de decoder gereset, nog steeds niets.

Het pakket staat wel geactiveerd bij KPN en niemand kan mij verder helpen. Alles wat KPN adviseert gedaan en nog steeds niets. Ik zou bericht krijgen van KPN, maar ja het blijft KPN hé, dat gaat echt niet gebeuren. 

Vorig jaar was het exact hetzelfde, ik laat het maar gaan, je word hier zo moedeloos van.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

Had het zelfde kastje gereset met aan en uit knop achterzijde en nu doet hij het!


PeterG
Superuser
  • 28 maart 2021

Juist hierom had ik Z.S.T. 2 weken geleden al aangezet. Toen werkte het ook pas na 24 uur….

Kan je inmiddels naar het pakket kijken?