Beantwoord

2e kastje na jaren in de doos proberen te installeren

  • 19 January 2021
  • 15 reacties
  • 153 keer bekeken

Bij aansluiting 2e kastje aangevraagd en ontvangen maar nooit aangesloten. Nu is het moment daar  het toch aan te sluiten, helaas kom ik niet verder dan netwerkfout. Terwijl ik hem gewoon als kruistest op de 1e tv aansluiting aankoppel.

 

Wat te doen?

 

hoor graag van jullie, groet Jacky 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 27 January 2021, 19:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Badge +19

Welk type is het? Waarschijnlijk moet die opnieuw aangemeld worden.  Dat kan een medewerker voor je doen.  Die reageert over een paar dagen.

@Joep1965 VIP2952 V2 is het type

Badge +19

En als je die met een kabel aansluit op het modem doet ie niets?

@Joep1965 klopt, ik gebruik netwerkkabels en niets op WiFi 

Badge +19

Dan is het nu wachten op een moderator :wink:

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Jackyl314. Welkom op het KPN Forum! Wat jammer dat de tweede ontvanger niet werkt. Welke type/model tv-ontvanger heb je in huis? Laat je alvast jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het serienummer van jouw ontvanger achter in het KPN Forum profiel? Het serienummer vindt je op de onderkant van de tv-ontvanger en mag je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Ik hoor graag van je!

@Vikash type ontvanger: VIP2952 V2, serienummer ook ingevuld op mijn profiel 

@Vikash , @Jackyl314 

Deze gaat niet meer werken. Heeft nog de software om zich op het oude platform aan te melden, maar dat kan niet meer.

Reputatie 7
Badge +21

@Jackyl314 Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe tv-ontvanger naar het dichtstbijzijnde servicepunt verstuurd, RF Tweewielers (De Regentesse 96) Huizen . Je kan de oude tv-ontvanger daar morgen inleveren en een nieuwe ophalen na 14.30 uur. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. 

 

@Vikash super 👍🏾 Thanx 

Reputatie 7
Badge +21

@Jackyl314 Graag gedaan! :blush:

Denk eraan om de afst.bed. NIET in te leveren.

Bij aansluiting 2e kastje aangevraagd en ontvangen maar nooit aangesloten. Nu is het moment daar  het toch aan te sluiten, helaas kom ik niet verder dan netwerkfout. Terwijl ik hem gewoon als kruistest op de 1e tv aansluiting aankoppel.

 

Wat te doen?

 

hoor graag van jullie, groet Jacky 

Denk eraan om de afst.bed. NIET in te leveren.

Sh*t te laat gelezen 😔

Bij aansluiting 2e kastje aangevraagd en ontvangen maar nooit aangesloten. Nu is het moment daar  het toch aan te sluiten, helaas kom ik niet verder dan netwerkfout. Terwijl ik hem gewoon als kruistest op de 1e tv aansluiting aankoppel.

 

Wat te doen?

 

hoor graag van jullie, groet Jacky 

@Jackyl314 Graag gedaan! :blush:

@Vikash 
Ik heb de oude tv ontvanger omgeruild/terug gestuurd, echter nu heb ik alles in de doos gelaten alle kabels maar het belangrijkste ook de afstandsbediening 😔
Zouden jullie deze mij kunnen terug sturen?

excuus voor het ongemak.

met vriendelijke groet, Jacky

 

Reputatie 7
Badge +21

@Jackyl314 Ik heb helaas niet de mogelijkheid om jouw afstandsbediening retour te sturen. Ik heb wel de mogelijkheid om een nieuwe toe te sturen, dat heb ik zojuist gedaan. :relaxed: