2e LG smart TV (DVS) geeft steeds 'geen signaal'

  • 10 April 2021
  • 5 reacties
  • 736 keer bekeken

2e TV (LG) aangesloten met verbindingsset, verbinding prima, echter de TV geeft steeds ‘geen signaal’ (controleer de ingangsaansluiting) melding. HDMI1 of 2 maakt niet uit. Ik heb geen idee wat nu te doen!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Andre G. Dat is een melding die je op de tv krijgt begrijp ik. Je geeft aan dat de tv met een draadloze verbindingsset is verbonden, en je noemt ook de HDMI-poorten. Zit er ook nog een tv-ontvanger van ons tussen, of is dat op een andere manier aangesloten? Dit gaat dus over de tweede tv, hoe is de eerste tv aangesloten, werkt die wel? Zou je ons er meer over kunnen vertellen, dan kunnen we met je meedenken.

Dag. De huiskamer TV is aangesloten op een TV ontvanger (voorheen Telfort) en doet het goed. Als ik de 2e Tv ipv de 1e aansluit werkt deze ook goed. Moet elke TV op een TV ontvanger aangesloten worden. Ik dacht dat een verbindingsset volstond?

Hoor het graag!

groet

Andre

Reputatie 5

Je hebt voor iedere TV een eigen ontvanger nodig….

Voorziet KPN in het leveren van een 2e ontvanger?

Reputatie 7

Dag. De huiskamer TV is aangesloten op een TV ontvanger (voorheen Telfort) en doet het goed. Als ik de 2e Tv ipv de 1e aansluit werkt deze ook goed. Moet elke TV op een TV ontvanger aangesloten worden. Ik dacht dat een verbindingsset volstond?

 

Daarvoor is inderdaad een tweede tv-ontvanger nodig, of -als het een smart tv is die aan de specificaties voldoet- kan er ook gebruikt worden van de smart tv app: KPN Smart TV App.

Een tweede ontvanger kan je bij ons aanvragen inderdaad, de apparatuur hoort bij het abonnement, dus andere opties zijn er ook niet voor een extra ontvanger. Je kunt dit het makkelijkste aanvragen via MijnKPN, daar kan je 'm aanvinken en de stappen die daarna komen volgen.