Beantwoord

4k decoder valt steeds weg

  • 26 August 2019
  • 7 reacties
  • 169 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Wat is er aan de hand met de 4k decoder. Ik ervaar steeds vaker weer de problemen die er in het begin ook waren. Geen beeld, sneeuw, groen beeld. LG tv. Moet dan HDMI kabel verwijderen en weer inpluggen om beeld te krijgen
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 28 August 2019, 20:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19
Is de ontvanger rechtstreeks bekabeld aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen?
Reputatie 4
Badge +2
Rrechtstreeks. En er is niks veranderd. Heeft lange tijd goed gewerkt
Badge +19
Vreemd. De ontvanger al een keer gereset?
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @leusi1960, welkom! Lijkt me heel irritant! Heb je inderdaad al eens geprobeerd om de ontvanger terug te zetten naar de fabrieksinstellingen? Ook ben ik benieuwd of je eens een andere HDMI-poort op de tv kunt gebruiken en of het hier beter van wordt. Je zou eventueel ook eens kunnen proberen om een andere HDMI-kabel te testen. Ik hoor graag je bevindingen!
Reputatie 4
Badge +2
Hoi @Marcia_ op dit moment is het weer stabiel. Weet ook niet waar het aan ligt.
Reputatie 7
Badge +30
Vreemd, maar wel goed om te lezen! Als je weer merkt dat het slechter wordt, probeer dan alsnog bovenstaande en neem anders gewoon weer even contact met ons op 🙂.
Reputatie 4
Badge +2
👍