Beantwoord

Achtergrondgeluid fox en ziggo te hard

  • 4 August 2019
  • 10 reacties
  • 863 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Sinds kort heb ik het ziggo sportpakket, vooral om F1 te kijken. Maar wat is het geluid slecht! Het achtergrondgeluid is veel te hard waardoor ik het commentaar bijna niet kan horen. Hetzelfde doet zich voor bij FOX 1, gisteren gekeken naar Emmen-Groningen, maar de Evert ten Napel was als commentator niet te horen omdat het achtergrondgeluid veel te hard door kwam. Is daar iets aan te doen, is het een instelling op de TV, of wordt het gewoon te hard doorgegeven door Ziggo en/of Fox?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 6 August 2019, 12:16

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Roef
Je hebt helemaal gelijk
Bij Ziggo-sport weet ik het niet, dat heb ik niet, maar bij Fox-sport is het achtergrondgeluid inderdaad veel te hard, het overstemd de commentator.
Maar KPN geeft het alleen maar door zoals ze het aangevoerd krijgen, misschien dat de KPN daarover kan klagen?
Overigens kan het ook een eenmalige kwestie zijn, dat weet ik natuurlijk niet.
In het vorig seizoen was het n.l. wel goed.
Reputatie 7
Badge +22
Dit ligt inderdaad niet bij kpn, maar bij Fox Sports en Ziggo Sport zelf. Dan zou je met die 2 omroepen contact kunnen opnemen. 😉
Reputatie 7
Badge +21
Nu bij Heracles - Heerenveen is het wel wat hard maar toch beter te volgen dan gisteren.
Overigens is het inmiddels 0-3 voor Heerenveen.
Fryslân boppe 😋
Reputatie 3
Badge
Het was vandaag een stuk beter dan gisteren, F1 was prima te volgen (jammer van de uitslag).
Zowel bij F1 (Ziggo Sport) en bij Fox Sports 1 vanavond was het commentaar prima te volgen.
Maarja, hier 4 X 100 watt en de center (ook 100 watt) doet ook nog beetje mee. Instelling Extended Stereo. Supergeluid.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Roef. Welkom op het forum. Wat vervelend dat je problemen ervaart met het geluid. KPN geeft het beeld en geluid dat wij aangeleverd krijgen vanuit FOX Sport en Ziggo Sport alleen maar door. Ik zal intern doorgeven dat er afgelopen weekend problemen waren met het geluid. Mocht het vaker gebeuren dan hoor ik dat graag van je.

Ongelooflijk dat jullie Foxsport de schuld afschrijft naar KPN 

wel erg makkelijk luitjes. 
Het geluid is zo slecht dat je het commentaar tijdens de wedstrijd van de commentator niet kunt horen boven de achtergrond geluiden uit het stadion. 
Doe er aub wat aan!!

ik heb psv-Feijenoord er inmiddels afgezet. 
2e helft is niet te verstaan.!!

Ongelooflijk dat jullie Foxsport de schuld afschrijft naar KPN 

Bedoel je dat je het ongelooflijk vindt dat KPN de schuld geeft aan Foxsport? 

Foxsport is ook de partij die het signaal aanlevert en KPN zet het alleen maar door. Dus inderdaad ligt de schuld bij Foxsport.

Edit: (N.a.v. het bericht van collega @D.Prins hieronder)
Kan ook aan jouw eigen hardware liggen. Bij de 4k-decoder heb je bij geluidsinstellingen ergens een instelling dat je het aantal db kunt verlagen, misschien heb je daar wat aan?

Reputatie 3
Badge +1

Ongelooflijk dat jullie Foxsport de schuld afschrijft naar KPN 

wel erg makkelijk luitjes. 
Het geluid is zo slecht dat je het commentaar tijdens de wedstrijd van de commentator niet kunt horen boven de achtergrond geluiden uit het stadion. 
Doe er aub wat aan!!

ik heb psv-Feijenoord er inmiddels afgezet. 
2e helft is niet te verstaan.!!


Hier klinkt PSV Feijenoord prima. Commentator zeer goed te verstaan. Zal wel te maken hebben met de Dolby surround instellingen van de versterker. De enigste reden dat ik dit uitzet is omdat het niet mijn clubs zijn.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Jangra. Welkom op het KPN Forum! Ik heb gisteren ook naar deze wedstrijd gekeken en had zelf geen problemen met het geluid. Ervaar je dit probleem ook tijdens andere wedstrijden?

Reageer