Beantwoord

Afstandbediening tv ontvanger probleem

  • 3 October 2021
  • 13 reacties
  • 124 keer bekeken

Reputatie 2

De lastste tijd Reageert de afstandsbediening niet of de tv ontvanger niet 

Baterijen vervangen 

Tv ontvanger gereset opnieuw opgestart

Afstandbediening Opniew gekoppeld 

Maar de problemen blijven 

Wat zo ik nu kunnen doen 

Mvg Pieter 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 17 October 2021, 09:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Pieter 1213 

 

Als je het geluid harder of zachter zet of je TV aan of uit wil doen reageert de afstandsbediening dan ook niet?

Zo ja dan is de afstandsbediening defect, je kan hier een nieuwe aanvragen: https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/afstandsbediening-aanvragen.htm

Als de TV wel prima reageert dan ligt het waarschijnlijk aan de TV-ontvanger, dan kan je bellen met 0800-0402 of wachten tot hier een KPN medewerker (moderator) reageert, vul dan wel alvast je profiel in: https://forum.kpn.com/settings/profile

Reputatie 2

Bedankt GeSP

 

De tv Reageert goed op de afstandsbediening 

Dus denk dat het aan de tv ontvanger ligt 

 

Met vriendelijke groet 

 

Pieter van dreumel 

 

Reputatie 7
Badge +18

Hallo Pieter,

 

Nog even voor de zekerheid, als je een infrarood afstandbediening hebt, er staat niet sinds kort iets voor de TV ontvanger waardoor die het signaal niet meer goed ontvangt?

Reputatie 2

Hallo gesp

 

Nee is helemaal vrij

Staat niks voor of in de buurt

 

Gr pieter 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Pieter 1213. Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger niet reageert op de afstandsbediening. Ik zie dat je op dit moment twee tv-ontvangers in huis hebt. Werkt de afstandsbediening wel op de andere tv-ontvanger? Zo ja, wil je het serienummer van de tv-ontvanger dat defect is achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld van het KPN Forum profiel en een berichtje achterlaten in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan zal ik voor jou uitzoeken of ik deze tv-ontvanger kan omruilen. 

Reputatie 2

Zal ik vanavond even doen bedankt alvast voor u bericht 

Reputatie 2

vikash  

 

Ik heb het als het goed is nu ingevuld 

Bedankt alvast voor de moeite 

 

Met vriendelijke groet 

 

Pieter 

Reputatie 7
Badge +21

@Pieter 1213 Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe tv-ontvanger naar het dichtstbijzijnde servicepunt (Training&Zo, Rozenstraat 20 in Beneden-Leeuwen) verstuurd. De oude tv-ontvanger kan je hier achterlaten. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. Laat je ons weten of deze nieuwe tv-ontvanger het probleem verhelpt?

Reputatie 2

Vikash helemaal geweldig 

 

Bedankt alvast 

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan!:blush:

Reputatie 2

Nieuwe ontvanger maar helaas probleem nog niet opgelost zou het dan toch aan de afstandsbediening liggen ?

Reputatie 7
Badge +21

Werkt de afstandsbediening wel op de andere tv-ontvanger?

Wat jammer dat een nieuwe tv-ontvanger het probleem niet heeft verholpen. Wanneer de afstandsbediening ook niet op de andere tv-ontvanger werkt, dan moet deze waarschijnlijk vervangen worden. Wanneer de afstandsbediening defect is kan je op de pagina “De afstandsbediening doet het niet” een nieuwe aanvragen.

Reputatie 2

Probleem is nu opgelost 

 

Heel erg bedankt