Beantwoord

Afstandsbediening koppelen aan hyundai hy5270 lukt niet.

  • 13 April 2021
  • 1 reactie
  • 304 keer bekeken

Reputatie 1

Dag, mijn afstandsbediening kan ik niet koppelen aan mijn hyundai hy5270 tv. Ik heb alle codes die daar voor zijn meerdere keren geprobeerd zonder resultaat. Ik heb afstandsbediening type 1.help 

 

*admin: reactie afgesplitst

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 14 April 2021, 14:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Willie jager, balen dat het niet lukt de afstandsbediening te koppelen aan jouw televisie. Met afstandsbediening type 1, bedoel je dan de witte afstandsbediening met de zwarte achterkant?

Stappen voor het koppelen van de afstandsbediening aan de televisie:

  1. Zoek je tv-code op in onderstaande lijst. Bij sommige merken staan meerdere codes weergegeven. Begin met de eerste code.
  2. Druk 5 seconden gelijktijdig op de source-knop en de OK-knop. Het rode lampje op de afstandsbediening gaat branden.
  3. Toets de 3 cijfers van de tv-code in. Het lampje knippert nu 2 keer. Druk op de OK-knop.
  4. Controleer of het afstemmen goed is gegaan door je tv uit te zetten (op stand-by) door op de TV-knop te drukken en druk nogmaals op de TV-knop om de tv weer aan te zetten.
    Gaat de tv niet op stand-by? Doorloop stap 2, 3 (gebruik hier een nieuwe code) en 4 opnieuw.
    Gaat de tv wel op stand-by en daarna weer aan? Dan is het afstemmen gelukt.

Codes die je kunt gebruiken voor Hyundai: 239, 328, 479, 551, 561 en 603. Je kunt ook de algemene code 20 gebruiken.