Beantwoord

Afstandsbediening koppelen aan tv lukt niet

  • 16 July 2021
  • 4 reacties
  • 352 keer bekeken

Beste kpn medewerker

 

ik heb 1 tv en heb bij de aanschaf van mijn philips tv, voor 2014, 2 afstandsbedieningen ontvangen. De in gebruik zijnde heeft het begeven. Deze wil ik vervangen door de andere, die nog in de originele verpakking zat,

de instructies opgevolgd echter kent de afstandsbediening de tv niet met modernismen 32PFL9632D/10

is toch echt wel het juiste modelnummer, die achterop de TV staat. Wat te doen.

groet, al decennialang van de KPN

 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 18 July 2021, 20:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Welkom @Afstandsbediening tv 2, goed om te lezen dat je onze hulp vraagt via ons forum!

Vertel, welke afstandsbediening van KPN heb je precies?
 

 

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Het plaatje rechtsboven. Het werkt niet. De nummercode wordt niet herkend, die achter op de tv staat, terwijl ik echt exact dezelfde nummer code heb opgevoerd. Heel vreemd

Reputatie 7
Badge +16

Als ik het volledige modelnummer van de TV invoer op Afstandsbediening afstemmen of koppelen, dus 32PFL9632D/10, dan volgt de foutmelding “Er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens”. Voer ik het in zonder /10 (dus alleen 32PFL9632D) dan krijg ik de volgende code te zien:
 

Wil je deze code eens proberen?

De eerste code is de meest gebruikte code voor jouw merk televisie. Mocht deze TV code niet werken, dan kun je één van de andere TV codes proberen:

 

Dit zijn de stappen om de afstandsbediening te koppelen:

Ik ben benieuwd of het lukt!