Beantwoord

Afstandsbediening & Netflix

  • 8 March 2019
  • 7 reacties
  • 1092 keer bekeken

Ik probeer al dagen Netflix op te starten via mijn tv, dit is eindelijk gelukt maar nu ik mijn Netflix zit doet hij verder niks, ik probeer op mijn juiste account te klikken maar met de ‘OK’ knopt reageert hij hier niet op. Iemand enig idee waar t aan kan liggen? Heb al meerdere knoppen geprobeerd te gebruiken maar ik kom niet verder dan het ‘wie kijkt netflix’ Scherm.
icon

Beste antwoord door Susan_ 12 March 2019, 18:11

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Misschien een open deur maar toch een tip "op sommige TV's zit ook Netflix" .
ja dat weet ik en ben ook ingelogd maar ik kom niet verder
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Mies2019 , welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat irritant dat Netflix via je televisie het niet doet wat hij hoort te doen! Ik vraag me allereerst af, wat voor televisie je gebruikt en op welke manier je bij Netflix komt. Ga je via On Demand, of via kanaal 200? En heb je de KPN afstandsbediening gekoppeld aan jouw televisie?

Verder kan het zo zijn dat je voor een klein deel (vaak bij smart tv's) nog de afstandsbediening van de televisie zelf moet gebruiken bij Netflix. Kan je aangeven of je met de originele afstandsbediening bijvoorbeeld wél verder kan klikken?
@Susan_ goedemiddag! Ja wat voor tv ik heb is onduidelijk heb er niet zoveel verstand van maar het is een Samsung en geen smart TV in iedergeval. Ik ga naar Netflix via on demand en ik gebruik de originele KPN afstandsbediening die het wel doet bij normale tv en ook bij het inloggen van Netflix. Alleen zodra ik ben ingelogd kan ik klikken wat ik wil maar kom ik niet verder helaas.
Reputatie 3
Badge +1
Kan je foto's maken wat je zie ??
Reputatie 7
Badge +21
@Mies2019, hmm.. Dat is raar! Verder kan je alles met de afstandsbediening doen.. Zou je eens willen kijken of een reset van de tv-ontvanger en het opnieuw koppelen van je afstandsbediening hierin helpt?

Mocht dat niet baten, dan ontvang ik graag je naam, postcode + huisnummer en het serienummer van je tv-ontvanger. Dit kan je aanvullen in jouw Forum profiel 😉
Reputatie 7
Badge +21
@Mies2019, ik heb helaas geen reactie meer gezien. Ik ga er vanuit dat jouw probleem opgelost is. Zo niet, dan weet je me te vinden!

Reageer