Vraag

Afstandsbediening reageert nu ook op de TV

  • 11 March 2019
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

Beste,
sinds 1 week schakelt de TV (philips) uit wanneer we op elke knop van de KPN afstandsbediening drukken.
Krijg niet gevonden (Op TV/KPN Box) waar ik eventueel frequenties kan wijzigen.
Iemand hetzelfde probleem?
Iemand een oplossing?

Bedankt voor het reageren.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hoi! Dit probleem heb ik nog niet eerder gehoord eerlijk gezegd. Dus als de tv aan staat, en je drukt de "1" bijvoorbeeld, dan gaat de tv zelf uit, en blijft de tv-ontvanger aan? Toevallig een keer de batterijen eruit gehaald, en er weer in gedaan? Anders inderdaad de afstandsbediening opnieuw instellen via deze pagina: KPN.com/afstandsbediening.

Ik hoor graag of het lukt! Anders kan ik je natuurlijk een nieuwe afstandsbediening sturen.
Inderdaad, dus als ik 1 indrukt schakelt de TV ontvanger naar kanaal 1, echter de TV schakelt zich uit. Heb ook geprobeerd om de afstandsbediening in te stellen( voorheen niet gedaan) alleen dat heeft nog geen effect. Weet ook niet welke code bij mij TV hoort. Dus heb er een aantal geprobeerd.
misschien toch zinvol om een nieuwe afstand bediening op te sturen om die te testen.

bedankt
Reputatie 7
Badge +25
Heel apart. Laten we dat doen inderdaad. Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd?
Reputatie 7
Badge +25
Ik heb niks meer van je gehoord @Amelsfoort. Ik hoop dat het is gelukt.