Beantwoord

afstandsbediening voor interactieve tv kapot

  • 5 October 2020
  • 6 reacties
  • 159 keer bekeken

mijn afstandsbediening voor interactieve tv is kapot. ik wil graag een nieuwe bestellen. dit lukt helaas niet.,ook niet als ik mij zelf heb ingelogd met mijnĀ kpn ID. wat nu ?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 6 October 2020, 16:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @MV22.Ā 
Een kapotte afstandsbediening maakt tv kijken wel erg lastig. Een nieuwe vraag je snel hier aan: afstandsbediening bestellenĀ 
Begrijp uit jouw bericht dat het tot nu toe niet is gelukt. Probeer het dan eens in een andere browser en/of (indien mogelijk) ander apparaat. Mocht je er echt niet uitkomen, laat me dat dan even weten.
.

Ik heb precies hetzelfde, als je een aanvraag wilt doen krijg je een telefoonnummer om te bellen en bel je dan krijg ik een sms met een link naar de site met wederom het telefoonnummer. Dus trapped in een loop. Waardeloos. Hoe kom ik nu aan een nwe afstandsbediening

Reputatie 7
Badge +19

@Belletin, ik zie dat er door een door een collega moderator gisteren voor jou een nieuwe is aangevraagd.Ā 

Okay, ik kon/kan dat zelf nergens zien, maar fijn.

Ā 

gr.

Mijn afstandsbediening voor interactieve TV is kapot, krijg graag een nieuwe toegestuurd

Reputatie 7
Badge +19

Mijn afstandsbediening voor interactieve TV is kapot, krijg graag een nieuwe toegestuurd

Dit regel jij als klant online:Ā https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/afstandsbediening-aanvragen.htm