Beantwoord

Alle opnames verdwenen

  • 1 August 2019
  • 10 reacties
  • 239 keer bekeken

Bij ons ook alle opnames verdwenen.....
KPN doet er nogal laks over.
Vraag me af, hoe kunnen die opnames zomaar verdwijnen?!
Ze zeiden ,dat ze het nog nooit hadden meegemaakt, hmmm.
Opnemen gaat ook niet.
Er wordt aangegeven, dat ie in de opnames staat.
Moment v opname, is t eruit...

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 3 August 2019, 17:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Ilsewal, welkom! Wat bijzonder dat alle opnames zijn verdwenen! Dat is niet iets wat normaliter gebeurt. Ik begrijp uit je verhaal dat je contact met ons gehad hebt, wat is daaruit gekomen? Is er iets in jouw situatie veranderd qua abonnement of apparatuur? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee.
Hoi.
***
Klantnr niet zo gauw bij de hand.
Er is niks veranderd.
We wilde Killing Eve terugkijken, alles weg!
Ddonderdag afgesproken, dat we nieuw kastje krijgen.

Admin: adresgegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +30
Geen probleem, hier kan ik ook al wat mee. Ik heb nog een aantal aanvullende vragen. Er zijn meerdere tv-ontvangers geregistreerd, zijn de opnames op alle ontvanger weg? Zijn er ook andere opnames gemaakt en zijn deze ook verdwenen? Ik zie dat je de verborgen zenders hebt gecontroleerd en dat het daar niet aan ligt. Heb je misschien een kinderslot ingesteld na het doen van de opnames?
Toen we zondag wilde opnemen, verdwenen ze ook weer.
NU lukt t wel.
Geen kinderslot gebruikt.
De opnames zijn op alle twee de ontvangers weg.
Reputatie 7
Badge +30
Heel vreemd. Heb je een serieopname ingesteld of een losse opname? Kreeg je wel het opnemen logootje in beeld? Je zag de opnames er wel in staan, maar nu niet meer? Hopelijk, als je via 'terugkijken via de gids' de aflevering van vorige week nog terugkijkt, kan je 'm nu gewoon weer opnemen!
Niet, dat gaat niet.
Niet terug te kijken.
Mmeestal serieopnames.
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie het, dat is balen 😞. Het kan wel op de website van de NPO! Nog twee dagen gratis 🙂. Mocht je nou ook deze week weer issues zien, probeer ze dan gewoon los op te nemen. Niet ideaal, maar wel de beste workaround op dit moment denk ik.
Gaan we dat doen.
Bedankt voor je reactie.
Reputatie 7
Badge +30
Top! Laat het ook vooral weer weten als het niet goed gaat hoor. We zoeken het intern graag uit.
Dat zou fijn zijn.
T blijft natuurlijk vreemd.