Amazon Prime steeds zwart beeld

  • 23 June 2021
  • 4 reacties
  • 50 keer bekeken

Hier hetzelfde probleem. Moet elke keer de ontvanger resetten en dan doet Amazon het weer een avondje.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Marcia van KPN 2 jaar geleden

@BM168 we zijn inmiddels een en ander aan het onderzoeken, maar we kunnen je hulp goed gebruiken . Zou je in onderstaand topic een bericht willen plaatsen met welk merk/type tv én welke tv-ontvanger je gebruik en daarnaast je gegevens in je profiel plaatsen? Dan kunnen we verder aan de slag! We zullen in dat topic ook updates gaan plaatsen indien nodig en laten weten wanneer het is opgelost. 

 

 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@BM168, welkom hier

Zoals Marcia_ in het andere topic al aangeeft ben je niet de enige die hier tegenaan loopt. We zijn dan ook samen met de ITV mensen aan het uitzoeken wat er speelt. Vermoedelijk komt het vanuit Amazon, zij maken de app zelf, wij bieden deze alleen aan. Ik begrijp echter wel van de andere klant dat het na een reset was opgelost bij jou dus niet. Ook niet na het opnieuw opstarten van het modem en nog een reset van de ontvanger?

Nee helaas niet. Elke keer als ik wil kijken, komt het Amazon logo in beeld en gaat het direct daarna op zwart. 
pas als ik de ontvanger opnieuw opstart kan ik kijken 

Reputatie 7
Badge +20

Jammer dat het niet geholpen heeft. Het probleem is nog in onderzoek hopelijk komt daar snel duidelijkheid uit zodat je weer zonder problemen Amazon Prime kan kijken.

Reputatie 7
Badge +30

@BM168 we zijn inmiddels een en ander aan het onderzoeken, maar we kunnen je hulp goed gebruiken . Zou je in onderstaand topic een bericht willen plaatsen met welk merk/type tv én welke tv-ontvanger je gebruik en daarnaast je gegevens in je profiel plaatsen? Dan kunnen we verder aan de slag! We zullen in dat topic ook updates gaan plaatsen indien nodig en laten weten wanneer het is opgelost.