Beantwoord

Arcadyan HMB2260 extreem traag bij zappen tussen HD zenders

  • 5 April 2019
  • 27 reacties
  • 1096 keer bekeken

Reputatie 2
Al een aantal maanden is mijn HMB2260 heel traag (duurt 15 seconden voordat er beeld is) als ik wissel tussen HD zenders. Ik heb nog niet eerder aan de bel getrokken omdat ik nagenoeg geen tv meer kijk, maar het begint nu toch echt wel té irritant te worden. Iemand enig idee wat ik kan proberen eraan te doen?

Ik heb glasvezel internet en een Experiabox 8. Internet werkt verder gewoon op volle snelheid, dus daar kan het niet aan liggen.
icon

Beste antwoord door wjb 14 April 2019, 11:57

Bekijk origineel

27 reacties

Reputatie 7
Badge +19
We proberen te achterhalen wat de oorzaak van het probleem is. Dat is in dit geval jammer genoeg nog niet duidelijk. Mocht je toch willen dat we verder zoeken naar de oorzaak, laat het dan vooral weten. Anders wens ik je een goed weekend!
Reputatie 2
We proberen te achterhalen wat de oorzaak van het probleem is. Dat is in dit geval jammer genoeg nog niet duidelijk. Mocht je toch willen dat we verder zoeken naar de oorzaak, laat het dan vooral weten. Anders wens ik je een goed weekend!
Dat begrijp ik en ik waardeer je online hulp. Maar ik heb simpelweg geen zin om zelf allerlei dingen te moeten gaan uitproberen/uitzoeken. Ik wil gewoon een goed en vlot werkend product zonder dat ik er naar hoef om te kijken.

Reageer