Beantwoord

beeldkwaliteit in stellen in ios app

  • 20 October 2020
  • 10 reacties
  • 358 keer bekeken

met de nieuwste update van de ios itv app zie ik nergens meer de mogelijkheid om de beeldkwaliteit in te stellen. met een zwakkere wifi verbinding is dat wel handig

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 25 November 2020, 17:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @P van der kruk, dank je wel voor jouw bericht en goed dat je aan de bel trekt. Sinds de nieuwe iTV Online app voor iOS, wordt de beeldkwaliteit automatisch aangepast op de kwaliteit van de verbinding. Dit hoef je niet meer handmatig aan te passen. Ervaar je sinds de update problemen met het tv kijken via de app? Mocht dit het geval zijn, kun je dan vertellen welke problemen je precies ervaart? Ik hoor het graag van je!

Op zich is dat geen verkeerde ontwikkeling mits je op WiFi zit. Maar als je dus de app gebruikt op 3G/4g dan kost het je dus standaard meer mb’s. Normaal zijn vrijwel alle programma’s prima te kijken op een wat mindere kwaliteit. En kan ik dus prima uit de voeten met me huidige bundel. In dat opzicht is het geen goede ontwikkel8ng dus.

Reputatie 6
Badge +10

Ik begrijp je punt. Daarom heb ik jouw terugkoppeling doorgezet naar mijn collega's die over de app gaan, zodat zij hier naar kunnen kijken. Zodra ik een terugkoppeling krijg, meld ik me direct bij je!

Reputatie 6
Badge +10

Hi @P van der kruk, zoals beloofd zou ik bij je terugkomen als ik een terugkoppeling heb. Mijn collega geeft aan dat het klopt wat je zegt. Als je normaliter de kwaliteit op laag zet op 4G, dat je nu kans hebt dat je meer data verbruikt. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!

Hoi!

 

dat het klopt was ik helaas al achter gekomen, vraag is nu of dit blijft of dat dit word aangepast. Want op deze manier “dwingen” jullie mensen een hogere bundel te nemen. En met de huidige nieuwe bundels zit een limiet aan verbruik in het buitenland. Dus met die Max kan je dus eigenlijk weer nog minder. Ik ben de laatste 6 maanden dik ontevreden over jullie ontwikkelingen! Ik ga me toch echt eens verdiepen in een andere aanbieder  

Reputatie 7
Badge +20

Hi @P van der kruk, @Ron is een weekje met vakantie dus ik neem het even van hem over!

Ik ga voor je navragen of we verwachten dat deze functionaliteit weer terugkomt. Het is nu alleen bij iOS niet mogelijk om de kwaliteit in te stellen, niet omdat wij dit niet meer willen maar omdat er iets gewijzigd is aan de kant van Apple dat dit op het moment niet mogelijk maakt. Als ik een reactie terug heb van de ontwikkelaars van de app, hoor je weer van me!

Hoi maja

 

ok ik wacht het even af dan. Bedankt

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb een reactie ontvangen, maar helaas nog geen goed nieuws :slight_frown:

Op korte termijn komt deze functie nog niet terug. Er zijn wel ideeën om dit weer te realiseren, maar die moeten nog uitgewerkt worden en het is ook nog maar de vraag of het lukt. Dit komt voornamelijk door Apple’s eco-systeem, waarbij ze steeds minder mogelijkheden geven aan developpers om zelf aan bepaalde dingen te sleutelen. Dat is ook de reden dat de optie er door ons uit is gehaald (omdat het issues teweeg bracht, waar veel meer gebruikers last van hadden).

Dat is mooi *** dan. Gaan we maar is kijken hoe we dat nou weer gaan oplossen dan.

 

bedankt voor je bericht

Reputatie 7
Badge +20

Inderdaad, erg jammer dat het er voorlopig niet in zit :frowning2: