Beantwoord

beloofde zenders niet aanwezig?

  • 4 June 2020
  • 6 reacties
  • 160 keer bekeken

Net kpn internet en tv geïnstalleerd.

er missen echter flink wat zenders, geen France 2, geen Arte, geen Aljazeera, geen rtv-7, en zo nog wat kanalen.

Beetje lullig want voor ons belangrijke kanalen, bijkans een reden het tv pakket te dumpen.

 

Waar o waar zijn deze zenders??

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 4 June 2020, 20:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Frans Groeliker ,

Heb je niet per ongeluk wat zenders verborgen in jouw zenderlijst? Dit is een instelling in het menu. 
 

Arte zit bv op kanaal 49 en France 2 op  kanaal 92.

Al Jazeera op 63 en RTV 7 op 93. 

 

Je noemt precies zenders op die niet in het basispakket van … Telfort zitten. Mijn sterke vermoeden is dan ook dat je je abo bij Telfort hebt afgesloten. (op de kpn site terecht gekomen via de link op de Telfort site)

Dit is het overzicht van zenders die bij Telfort ontbreken (en daarom is T ook goedkoper).

21 ID, Investigation Discovery HD
32 History Channel HD
37 Viceland HD (zender stopt met uitzenden per 24-8-2020)
38 Insight HD
49 ARTE
62 Euronews
63 Al Jazeera HD (Engels)
92 France 2 HD 
93 RTV-7 (Surinaams)
96 Rai Uno
129 Star Bharat
140 TRT Türk HD
651 Erotiek boutiek

Wil je bovenstaande zenders alsnog neem dan contact op met TELFORT via nr. 09009596 (standaard tarief; ma t/m vr. 9:00 tot 21:00 uur; za. 9 - 17 uur) of via MijnTelfort.

Reputatie 7
Badge +28

tsjaa @PeterG , dat verwacht ik niet als iemand zegt dat men TV en Internet heeft van KPN. 

@Noordzee. Mensen halen KPN en Telfort de laatste tijd nogal eens door de war mbt vaste diensten. Waarschijnlijk omdat de mobiele aansluitingen al door KPN zijn overgenomen.

Wel apart. Via de Telfort site kom je op  de KPN bestelpagina. En tóch krijgen die abonnee’s kennelijk dié zenders niet. Dat is heel raar.
Daar mag een MODERATOR van mij absoluut navraag naar doen!

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Frans, welkom op het forum! Om eerst in te gaan op wat Peter benoemt, je bent echt klant bij KPN? Geen Telfortabonnement dat je verlengd hebt? Als je klant bent van KPN dan zou je deze zenders inderdaad gewoon moeten hebben. Check dan, zoals Noordzee aangeeft, of je geen verborgen zenders hebt. Als dat niet het geval is, en je bent KPN klant, vul je forumprofiel in, dan kijk ik dit na.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Frans Groeliker ,

Heb je niet per ongeluk wat zenders verborgen in jouw zenderlijst? Dit is een instelling in het menu. 
 

Arte zit bv op kanaal 49 en France 2 op  kanaal 92.

Al Jazeera op 63 en RTV 7 op 93. 

 

@Frans Groeliker 

Ben je inderdaad een klant van KPN? 

Of ben je toch nog een klant van Telfort? Want dan heb je die zenders waarschijnlijk niet in jouw pakket zitten.