Beantwoord

bestelling

  • 9 December 2020
  • 12 reacties
  • 99 keer bekeken

Badge

Hallo,

Heb probleem met de tv ontvanger...Kpn zou gisteren een andere leveren...nog steeds niks binnen....KPN..ik ben niet blij

icon

Beste antwoord door Lisa 15 December 2020, 18:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo! Sorry voor de wat late reactie. Het is hier druk:persevere:. Heb je de ontvanger inmiddels in huis of zal ik de handen uit de mouwen steken voor je? Laat het even maar weten! 

Badge

Ik heb nog niks binnen

Reputatie 7
Badge +17

Jammer! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +17

Een nieuwe tv-ontvanger is onderweg!

Badge

JA..KLOPT...HEB VOOR DE ZOVEELSTE KEER WEER MOETEN BELLEN...IS NU DE VIJFDE KEER DAT KPN MIJ EEN TV-ONTVANGER BELOOFT ...HET LIJKT WEL OF IK OM EEN WONDER VRAAG...SCHANDALIG MAN

 

Reputatie 7
Badge +17

:flushed: Geen bericht ontvangen over de verzending? 

Badge

Er is weer beloofd dat er een ontvanger is verstuurd...en morgen zal aankomen

Badge

Hieronder is het bericht…

Hierbij ontvangt u uw abonnementsnummer voor Interactieve TV. Het abonnementsnummer is 200000018887

Pincode wijzigen?

Wilt u uw pincode wijzigen dan kunt u dit doen via kpn.com/pincode .

Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

Badge

Ben benieuwd wat ik deze keer thuis krijg😂

Reputatie 7
Badge +17

@Abdel1974 Ik heb de afdeling logistiek even gemaild over de logistieke warboel. Ik heb ze verzocht handmatig een nieuwe ontvanger toe te sturen. 
Je hebt de vorige keer een modem toegestuurd gekregen, toch? Heb je die toen opgehaald of laten liggen bij het PostNL-punt. 
 

Badge

Joepie ...heb de ontvanger binnen..dank lisa

Reputatie 7
Badge +17

Ge-wel-dig! :blush: