Beantwoord

Buffering melding

  • 25 January 2019
  • 29 reacties
  • 2360 keer bekeken

Ik heb veel te vaak tijdens een uitzending op ITV dat het beeld stagneert en krijg dan de melding BUFFERING te zien. Dit is natuurlijk het ergste zoals afgelopen week tijdens de voetbalwedstrijd Ajax-Heerenveen. Tijdens de wedstrijd kreeg ik steeds weer op de spannendste momenten BUFFERING te zien. Ik krijg dit zo vaak te zien dat ik overweeg om mijn abonnement op KPN op te zeggen.
Of is er een oplossing voor dit probleem dan verneem ik dat graag.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 5 February 2019, 13:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Dag Erik,
Ik gebruik Chrome voor ITV van KPN de rest van de vragen ook van Huistijger zijn voor mij te moeilijk om te beantwoorden aangezien ik geen computerfreak ben.

De enige oplossing is om een KPN specialist op dit gebied als service te plannen.

Mvgr.
Reputatie 7
Badge +30
Ik ga er niet van uit dat je beta versies gebruikt, ook afgaand op de eerdere berichten. Antivirus ben je dus niet bekend mee, dan ga ik er ook even vanuit dat je dat niet gebruikt. Ik heb deze informatie aan de technische melding toegevoegd. Ik hoop dat daarmee dan kunnen bepalen waar de melding thuishoort en dat er dan even contact met je opgenomen kan worden.

Ik heb niet de mogelijkheid om hiervoor een storingsmonteur in te plannen. Als je hier wel specifiek een monteur voor langs zou willen hebben kun je via dit stappenplan eentje aanvragen. Wel zal dit dan waarschijnlijk een servicemonteur worden. Wat betekent dat hier €50 kosten aan verbonden zitten. Mocht die servicemonteur tijdens het bezoek zien dat het probleem toch aan ons ligt, dan worden die kosten niet in rekening gebracht.

Huistijger, dank voor het meedenken! Het probleem speelt niet op de ontvanger maar bij iTV Online. De draadloze verbindingsset heeft daar geen invloed op.
Dag Erik ,
Goed om te weten is dat mij op woensdag 4 september een collega heeft gebeld met de mededeling dat het probleem waarschijnlijk te maken heeft met de glasvezelverbinding. Zaterdag komt een monteur, overigens zonder kosten voor mij, kijken en hopelijk het probleem op gaat lossen.
Ik laat je de uitslag weten.
Groeten.
Reputatie 7
Badge +30
Dat is goed nieuws, Hennie! Heel fijn dat er op deze manier wel een storingsmonteur gepland is kunnen worden. Die optie was voor mij namelijk niet beschikbaar. Ik hoop dat het dan ook zaterdag opgelost zal worden, ik wacht je bericht af 🙂