Beantwoord

Code instellen afstandsbediening Philips TV

  • 1 February 2018
  • 6 reacties
  • 32257 keer bekeken

ik zoek de 3 cijferige code voor een Philips tv 43PUS7202/12
icon

Beste antwoord door joss1965 1 February 2018, 13:57

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Heb je de Philips codes van https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm geprobeerd?
394
401
424
441
525

* Update moderator 04-08-2018: Naast de codes hierboven is er een snelcode voor Philips televisies. Dat is de code 10. Instructies om de snelcode te gebruiken zijn nét iets anders dan het instellen met de 3-cijferige code. Informatie over de snelcodes kan je in dit topic vinden.
Bedankt Joss ga het proberen
Trouwens nog een probleem mijn tv geeft aan geen signaal .
De 4 K tv-ontvanger werkt wel op mijn oude Philips tv 32PFL7572D/10
dus kan geen zenders installeren op mijn tv wat dus erg irritant is
Zal met de KPN en Philips daarover maar contact opnemen al denk ik dus dat het aan de tv ligt
Reputatie 7
Badge +9
Goedemiddag klaasje 59 u moet de decoder op een. Juiste hdmi aansluiting van u tv doen u hoeft niet de zenders op uw tv te zetten dat gaat via de decoder en de EXPERIA BOX.via de sousse knopje kunt u tv op de goede hdmi poort zetten
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Klaasje59, heb je succes gehad met de codes van joss1965? :-)
De melding geen signaal is een melding van je tv toestel wanneer deze niet op het juiste uitvoerkanaal staat (zoals bijvoorbeeld HDMI1). Controleer of de HDMI-kabel goed is aangesloten en of je toestel op het juiste uitvoerkanaal staat.
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Klaasje59, is het inmiddels gelukt met de afstandsbediening? 🙂
Trouwens nog een probleem mijn tv geeft aan geen signaal .In deze situatie staat de tv op de coax ingang en die gebruikt KPN niet.
De installatie van zenders op de tv zelf overslaan / annuleren. Sluit de KPN ontvanger aan op een van de HDMI ingangen. Zet de tv op die ingang en voilà, je kunt tv kijken.

Bedankt Joss ga het proberen
Trouwens nog een probleem mijn tv geeft aan geen signaal .
De 4 K tv-ontvanger werkt wel op mijn oude Philips tv 32PFL7572D/10
dus kan geen zenders installeren op mijn tv wat dus erg irritant is
Zal met de KPN en Philips daarover maar contact opnemen al denk ik dus dat het aan de tv ligt
Vetgedrukte is niet nodig. Gewoon de HDMI ingang kiezen waarop de KPN ontvanger zit 😉

Reageer