Beantwoord

Configuratie interactieve TV blijft al een uur hangen op 85 %

  • 25 April 2020
  • 14 reacties
  • 15269 keer bekeken

Al 2 x de configuratie geprobeerd op te starten. 

Blijft steeds hangen op 85 %

 

Kastje en modem zijn al meerdere keren gereset

Niets werkt.

Ik lees ergens iets over software resetten, maar dat gaat ons een stapje te ver...onze pet te boven.

Kan verdorie nergens een nummer vinden om live iemand van de helpdesk te spreken.

Hoe je ook zoekt op internet, welk onderwerp je ook aanklikt...constant komen we op hetzelfde terecht. Waardeloos.

Balen hier echt enorm van!!!!!!!!

HELP!!!

 

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 26 April 2020, 11:28

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Fam L L 

Je kunt gewoon een reset doen, want er gaat niks verloren. Opnames worden in de cloud bewaard en niet op het TV kastje:

Want er kan een bug zitten, en daarom heeft ie die reset nodig om die bug te herstellen. 

Hangend op 85% reageert kastje niet op MENU van de afatandsbediening

Kan dus uw stappen niet uitvoeren

dank daarvoor overigens 

en nu??

Badge +19

https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm hier kan je lezen hoe je kan resetten zonder menu. Misschien kan je er wat mee.

Reputatie 7
Badge +22

@Fam L L zo kun je resetten zonder menu: 

 

Dag Dennis

dank voor deze reactie

stappen doorlopen

maar blijf weer hangen op 85%

????

Badge +19

Welk type ontvanger heb je en is die bekabeld aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?

Reputatie 7
Badge +22

Dag Dennis

dank voor deze reactie

stappen doorlopen

maar blijf weer hangen op 85%

????

Gloeiende! Er is duidelijk iets mis! Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze in  het systeem kijken wat er aan de hand is. 

Dag Denni s

hier stop ik op dit moment

hoe kan ik morgen live iemand spreken?

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Fam L L 

Dat kan via de telefoon, op 0800 - 04 02, je krijgt eerst een bandje om je vraag in te spreken. Dan zeg je: “medewerker spreken.” Dan krijg je een medewerker aan de lijn, maar je hebt je Forumprofiel verder ingevuld? Zodat een KPN moderator ook kan meekijken?

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Fam L L, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp dat het nog niet gelukt is met je tv-ontvanger, de nieuwe software wil niet laden? Een harde reset zou ik dan ook aanraden, zoals hierboven door Dennis omschreven wordt. Werkt dat niet? Dan moeten we even verder kijken naar de verbinding, daarvoor heb ik je gegevens nodig. Dit kan je noteren in jouw Forum profiel en overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators.

Heb je al een medewerker gesproken en is het voor jou opgelost? Dan hoor ik het ook graag!

Opgelost

Ontvang dinsdag nieuwe ontvanger

Dank voor alle input

Lambert Dilling

Reputatie 7
Badge +21

@Fam L L, helemaal goed. Laat je even weten morgen (of van de week) of de nieuwe tv-ontvanger werkt? :blush:

Reputatie 7
Badge +21

@Fam L L, ik heb geen reactie meer gehad dus ga er vanuit dat je probleem met de nieuwe ontvanger opgelost is :wink::smile:

Hallo,

TV-ontvanger ontvangen en probleem is opgelost.

Groet,

L&L

Reageer