Beantwoord

de volume regeling van mijn televisie afstandbediening werkt niet, de rest van de knoppen wel, en ik heb wel geluid maar op laag niveau

  • 21 March 2020
  • 4 reacties
  • 1463 keer bekeken

De afstandbediening van de kpn tv heeft een volume regeling, maar deze werkt niet volume staat nu laag maar kan hem niet regelen, en ik kom op de service en instellingen op de tv hiermee niet verder, wie kan mij helpen

 

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door PeterG 21 March 2020, 16:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

kan hem niet regelen

Je hebt toch wel nog de bij de televisie zelf geleverde afst.bed.? Ook zitten er op de tv zelf, soms wat verborgen, nog knoppen voor 'noodbediening’ voor o.a. volume. Alleen bij heel nieuwe 4k tv’s ook wel 's niet, zoals mijn Samsung.

Je kunt de volumeknoppen en de tv-aan/uit knop op de kpn-afst.bed. instellen voor je tv.

Hoe je dat doet voor de afst.bed. van kpn zie kpn.com/afstandsbediening.

Reputatie 7
Badge +20

 Hoi  @Bull1951 welkom op het forum!
Als de volumeknoppen van je KPN afstandsbediening niet werken is dit meestal omdat je afstandsbediening niet (goed) gekoppeld is aan jouw televisie zoals @PeterG noemt. Heb je via de stappen die hij noemt je afstandsbediening al (opnieuw) gekoppeld aan jouw televisie?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Bull1951 het is al weer een paar dagen geleden, is het inmiddels gelukt dit probleem op te lossen?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!