Skip to main content
Beantwoord

Draadloze verbindingsset aansluiten

• 17 januari 2020
  • 3 reacties
  • 2723 keer bekeken

Ik wil een draadloze verbindingsset aanschaffen, maar mijn meterkast heeft slechts twee stopcontacten. Die zijn in gebruik voor mijn modem en glasvezel. Is het mogelijk om de stekker van het modem in de draadloze verbindingsset te doen?

Beste antwoord door huistijger

Hallo @Flevop 
Je kunt zonder problemen de Devolo (draadloze verbindingsset) gebruiken en een stekkerverdeeldoos in de Devolo steken.
Is het een dubbel stopcontact?
Haal dan beide stekkers er uit en zet alleen de Devolo er in, ga vervolgens met een stekkerverdeeldoos in de Devolo zelf voor de andere apparaten aan te sluiten.
Zie foto:

Of kijk hier voor het aansluiten

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 37333 reacties
  • 17 januari 2020

Kun je niet gewoon een stekkerverdeeldoos in jouw meterkast plaatsen? Dat lijkt me de simpelste oplossing. 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14294 reacties
  • Antwoord
  • 18 januari 2020

Hallo @Flevop 
Je kunt zonder problemen de Devolo (draadloze verbindingsset) gebruiken en een stekkerverdeeldoos in de Devolo steken.
Is het een dubbel stopcontact?
Haal dan beide stekkers er uit en zet alleen de Devolo er in, ga vervolgens met een stekkerverdeeldoos in de Devolo zelf voor de andere apparaten aan te sluiten.
Zie foto:

Of kijk hier voor het aansluiten

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7791 reacties
  • 18 januari 2020

Ik sluit me aan bij de antwoorden van @Noordzee en @huistijger:slight_smile:  Je kunt de adapter in het stopcontact plaatsen en hier dan weer een stekkerdoos op aansluiten. Zo heb je stopcontacten in overvloed! Mocht dat echter teveel van het goede zijn, dan kun je de stekker van de Experiabox ook op de draadloze verbindingsset aansluiten. 

Edit: Bedenk me net dat het tweede stopcontact naast de draadloze adapter inderdaad leeg moet zijn, stekkerdoos dus!