Vraag

DVS 1200 koppelen met DVS 650

  • 28 January 2019
  • 6 reacties
  • 10434 keer bekeken

Goedendag, ik heb vandaag mijn uitbreidingsset interactieve TV gekregen plus 2 nieuwe draadloze adapters DVS 1200. Nu wil ik deze gebruiken, maar dat lukt niet echt doordat de oude adapters DVS 650 zijn. Deze moeten te koppelen zijn met elkaar, maar bij mij gebeurd dit niet.
Erg frustrerend. Graag tips.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @ArwinThomas, welkom! Het koppelen gaat als volgt:

  • Verbind je adapters opnieuw met elkaar:
  1. Druk (3 seconden) op het Reset-knopje (zijkant van adapter) van één van je adapters. Het ‘Power’ lampje knippert als je het Reset-knopje los laat.
  2. Druk daarna binnen 2 minuten op het Reset-knopje van je tweede adapter. Ook hier gaat nu het ‘Power’ lampje knipperen.
  3. Herhaal deze stap bij een eventuele derde adapter.
  4. Als de verbinding gemaakt is brandt het huisje continue op alle adapters.
Alle informatie over de DVS en eventuele storingen vind je op onze website. Wil je me laten weten of het gelukt is? Als dat niet zo is, kan je dan toelichten wat er precies misgaat en wat je al geprobeerd hebt?

Ik heb een verbinding set dvs 650 en ik heb ze al meerdere keren opnieuw proberen te koppelen maar het lukt me niet ik heb boven genoemde dingen allemaal al uitgevoerd en het lukt niet hoe nu verder 

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb een verbinding set dvs 650 en ik heb ze al meerdere keren opnieuw proberen te koppelen maar het lukt me niet ik heb boven genoemde dingen allemaal al uitgevoerd en het lukt niet hoe nu verder 

Vervelend dat het niet wil lukken. Het is sowieso verstandig om alle adapters bij elkaar in de buurt in een stopcontact te plaatsen (hoef je ook niet zo heen en weer te rennen) tijdens het koppelen. Daarna kan je ze weer op de juiste plek zetten.

Ook kan het verstandig zijn om die 650 een update te geven. 
Een andere tip is om de Devolo cockpit te downloaden om de adapters te beheren.

Door een stroomstoring diverse dvs niet meer te gebruiken. Het downloaden van Devolo cockpit is de gouden tip: wel toevoegen middels het intikken van de security code achter op de dvs, dan in het stopcontact en enter. Vier stuks zo weer aan de praat.

Door een stroomstoring diverse dvs niet meer te gebruiken. Het downloaden van Devolo cockpit is de gouden tip: wel toevoegen middels het intikken van de security code achter op de dvs, dan in het stopcontact en enter. Vier stuks zo weer aan de praat.

Bedankt voor deze gouden tip!:ok_hand:

Liep ook tegen dit probleem aan. Devolo Cockpit is inderdaad een gouden tip!