Error during license server request op Windows 10 (64 bits).

  • 23 January 2020
  • 4 reacties
  • 688 keer bekeken

Ik ervaar dezelfde problemen op mijn  laptop van Acer, hierop staat nieuwste versie  van Windows 10 (64 bits).

Heb geen probleem met mijn Android telefoon met de itv app.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel topic)


4 reacties

Ik ervaar dezelfde problemen op mijn  laptop van Acer, hierop staat nieuwste versie  van Windows 10 (64 bits).

Welke buildversie van Windows 10 ?

Welke browser ?

Welke browserversie?

Het nieuwe Edge gebaseerd op Chromium zou nog wel eens buiten de boot kunnen vallen momenteel.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Meent en welkom op het forum! Ik ben ook benieuwd naar de antwoorden op de vragen van tmoesel. Daarnaast ook of je dezelfde foutmelding te zien krijgt (error during license server request). Ik hoor je bevindingen graag! 

Hallo,

 

Heb de volgende info voor jullie:

 

Buildversie besturingssysteem Windows 10 is 18363.592 versie is 1909

Heb vandaag (27-01-2020) weer ingelogd met de onderstaande browsers en deze verliepen succesvol,

kreeg geen foutmelding.

 

Firefox versie 72.0.2 64 bits

Google Chrome versie 79.0.3945.130

 

Alleen de AVG Secure Browser, versie 77.2.2157.122 (64 bits) deze gaf de foutmelding dat het programma niet geladen kan worden.

 

Vr. groeten,

 

Meent

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor het testen! Als het Firefox en Chrome nu wel goed gaat raad ik je aan om via de webbrowsers te kijken. :slight_smile: Als je liever via de AVG Secure Browser kijkt raad ik je aan om in deze browser de cookies te verwijderen. Dat wil nog wel eens helpen bij problemen met iTV Online. 

Reageer