Beantwoord

ESPN pakket NHL niet alle wedstrijden?

  • 13 January 2021
  • 15 reacties
  • 377 keer bekeken

Hoi,

 

vanavond (13 januari) start het nieuwe NHL seizoen. De eerst wedstrijd wordt keurig uitgezonden op espn 6 volgens de gids. De rest van de nacht niets meer. Donderdag ook niet. Vrijdag ook niet. De volgende live wedstrijd is op zaterdag (!!) pas weer. Eentje ook maar. Hetzelfde geldt voor zondag. Eentje.

 

Staat dit verkeerd in de gids? Of worden er van de maar liefst 31 NHL wedstrijden t/m zondagavond echt maar 3 uitgezonden? Ik heb niet verder dan dat durven kijken. Hele nachten staan vol met herhalingen en 'nieuws’ programma', maar een extra wedstrijdje erbij onderhandelen kostte een chocoladereep teveel?

 

Als dit inderdaad klopt, dan zal alles wel zo dichtgetimmerd zitten dat er geen false advertisement claim kan komen, maar gelukkig (of helaas) weten jullie zelf ook wel dat dit richting oplichterij gaat.

 

Als de gids het verkeerd heeft, dan hoor ik het graag en kom ik terug om mijn verhaal aan te passen. Denk alleen dat we allemaal wel weten wat de uitkomst is.

icon

Beste antwoord door Noordzee 13 January 2021, 17:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Joost9 ,

Ik denk dat je beter op de website van ESPN kunt kijken : ESPN Speelkalender NHL

Dat is namelijk de bron. 

KPN heeft er verder geen invloed op. ESPN bepaalt wat er wordt uitgezonden. 

 

Hoi @Noordzee ,

 

Als KPN er geen invloed op heeft, dan mijn excuses voor mijn toon.

Neemt niet weg dat ik het belachelijk vind dat er ZO weinig wordt uitgezonden. Herhaling na herhaling na herhaling.

 

Wellicht dat er dan door KPN beter geadverteerd kan worden met “NHL, ongeveer 5% van de wedstrijden bij ons te zien!”. Dat heeft KPN namelijk wel zelf in de hand en dit is in mijn ogen false advertisement, want dit is ruim vantevoren bekend.

Reputatie 7

Hey @Joost9, voor de hokeyfans moet dit vast een dikke domper zijn. Jammer dat ESPN niet alle wedstrijden van de NHL-competitie laat zien. Wat Noordzee aangeeft klopt: wij geven de content door die ESPN uitzendt.  Wij hebben geen inspraak op de geleverde wedstrijden die we doorkrijgen, dat is aan de contentbeheerder(s) :) 

Je kunt hierover natuurlijk wel bij ESPN een balletje opgooien. Wanneer er voldoende animo is zullen ze misschien meer wedstrijden (live) gaan uitzenden! 

Sportbonden moeten ESPN betalen voor uitzending van wedstrijden. (tenminste Eredivisie C.V. en Keuken Kampioen divisie i.i.g. wel).

Ik kan me zo voorstellen dat de NHL, toch Amerikaans, niet zo geïnteresseerd is om te betalen om alles of veel live uit te zenden in Nederland… :thinking:

@Joost9 Aangezien ik al meer dan 30 jaar NY Ranger fan ben kijk ik sinds 2014 alle NHL wedstriden via NHL live. (In de appstore). Ik kan alle wedstrijden live kijken. De app (Apple en android) kan op telefoon, tablet, pc, appleTV of gestreamed worden naar Chromecast. Alles in zeer goede kwaliteit voor ong €100 per seizoen. Grote aanrader.

Reputatie 7

Dat is een vet goede tip, @Rangerfan73, bedankt voor het delen! Hier hebben meer hockeyfans wat aan. Bedoel je deze: NHL Live ? :)  

Dat is een vet goede tip van @Rangerfan73, bedankt voor het delen! Hier hebben meer hockeyfans wat aan. Bedoel je deze: NHL Live ? :)  

Altijd blij om hockey fans te helpen.

Dat is inderdaad de juiste app.

voor mensen met Apple TV, hier is de app ook op te zetten!!

Reputatie 7

Top, heel fijn dat je deze kennis met de community deelt, @Rangerfan73 Succes met de Rangers dit nieuwe seizoen :hockey:

Ik hoop dat jij hier ook wat aan hebt, @Joost9 :)

Bedankt voor jullie reacties! NHL live had ik zelf ook al gevonden en wellicht ga ik daar naar kijken, maar dat kost wel €100 extra. Ik dacht dat ik met dit extra pakket al goed zou zitten voor minimaal 1 wedstrijdje per nacht. Ik werk tot laat door altijd en vind dit ideaal om lekker te ontspannen met een ijshockeywedstrijdje op de buis. Heb niet eens een voorkeur voor een team, gewoon lekker kijken.

 

Succes met de Rangers @Rangerfan73 . Afgelopen nacht helaas verloren, maar zaterdag weer een kans tegen de Penguins! En ook @Nadia bedankt voor je bijdrage :)

Bedankt voor jullie reacties! NHL live had ik zelf ook al gevonden en wellicht ga ik daar naar kijken, maar dat kost wel €100 extra. Ik dacht dat ik met dit extra pakket al goed zou zitten voor minimaal 1 wedstrijdje per nacht. Ik werk tot laat door altijd en vind dit ideaal om lekker te ontspannen met een ijshockeywedstrijdje op de buis. Heb niet eens een voorkeur voor een team, gewoon lekker kijken.

 

Succes met de Rangers @Rangerfan73 . Afgelopen nacht helaas verloren, maar zaterdag weer een kans tegen de Penguins! En ook @Nadia bedankt voor je bijdrage :)

Voor mij is het die €100 dubbel en dwars waard. Als je geen teamvoorkeur hebt kun je kiezen uit hele mooie wedstrijden.

Ik ben het niet eens met de uitslag van gisteren!!! Maar ja, zo gaat dat in de sport. Je kunt een wedstrijd lang de betere zijn en dubbel zo veel kansen hebben, als je er minder benut dan de tegenstander dan verlies je.

Succes met je zoektocht.

Reputatie 7

Graag gedaan, Joost. Op het kpn forum delen we informatie. Zo zie je maar, jouw vraag trekt een andere Hockeyliefhebber aan die goed advies kan geven. Dat is fantastisch, zo helpen we elkaar! :)

 

Weet iemand of je op deze app ook wedstrijden kan opnemen of alleen live kijken?

 

Hoi, @Timburg 

Via de app van ESPN kun je alleen kijken. Ze bieden wel (ook) e.e.a. on demand aan.

Via de app van KPN ITV kun je de ESPN kanalen ook opnemen, mits je het opnemenpakket ook afneemt. De opnamen blijven maximaal één jaar bewaard.

Hoi @PeterG 

 

Ik bedoel via nhllive app maar ik ben er al uit…

Via die app kan je ook wedstrijden terug kijken…

Dat is wel zo fijn aangezien de meeste wedstrijden snachts zijn maar bedankt voor je reactie

Je kunt via de NHLtv app alle wedstrijden terug van de gehele periode dat je abonnee bent terug kijken. Ik kan nog steeds wedstrijden terug kijken uit 2012.

Tevens ook een grote database met condensed historical games.