Beantwoord

Experia Box niet ontvangen

  • 11 January 2021
  • 6 reacties
  • 29 keer bekeken

In december 2020 gesproken met Fulya. Zij zou een nieuwe modem toesturen. Helaas tot op heden niets ontvangen. Jammer dat de beloftes niet wordt nagekomen.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 18 January 2021, 11:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Graag zsm een nieuwe modem toesturen zoals beloofd. Wij hebben ruim een maand geen internet.

Admin: reacties samengevoegd met bestaand topic

Waarom worden de beloftes niet nagekomen?

Is het zo moeilijk om een nieuwe modem toe te sturen?

Reputatie 7
Badge +24

Hi Guzel, welkom op het forum. 

Ontzettend sorry voor de late reactie van onze kant. Is dit inmiddels gelukt? 

Zo niet, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Hi Alex, 

 

Mijn klantprofiel is inmiddels ingevuld. Hoop op een spoedige antwoord.

 

Gr. Guzel 

Reputatie 7
Badge +30

 Dank je, @Guzel. De eerdere aanvraag in december is blijkbaar door de back office afgewezen. Hoe dat precies zit kan ik niet meer inzien. Wel zie ik dat er afgelopen vrijdag wel een Experia Box is aangevraagd en dat is wel goed gegaan. Deze wordt vanmiddag op het servicepunt bezorgd. Je krijgt een sms als hij daar is aangekomen. Neem de oude Experia Box mee (verpakt in een doosje met stroomkabel) en lever die in. Je krijgt de nieuwe dan mee.