Beantwoord

Niet besteld toch film 1

  • 7 August 2020
  • 6 reacties
  • 152 keer bekeken

Waarom heb ik plots film 1 zonder dat ik dat besteld heb

icon

Beste antwoord door PeterG 8 August 2020, 10:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @Film 1 .  Welkom op het forum.

Dat is merkwaardig. Normaliter kun je dat alleen doen door het te bestellen via de ontvanger of via MijnKPN.

Ik wil graag met je meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt? Ik ga dan kijken wat er precies gebeurd is.

Reputatie 7

Kijk ondertussen ook even in de iTV app naar de aangemelde apparaten.

Zie je daar een apparaat dat je niet herkent?

Hier staat Film1 ook in het on demand menu. Met overigens maar 2 films.
De kanalen heb ik niet. Jij wel dan?

Een tijdje terug was dat ook, maar toen met 1 film in on demand. Was leveringsfout, dus zal nu ook wel zo zijn. De films kan je gewoon kijken, dus geniet ervan :wink: .

@Erwin_.

In het nieuwe menu is het hele on demand aanbod te zien. Maar dat is om je te verleiden het pakket te nemen. Zonder dat zijn de films niet te kijken.

Reputatie 7
Badge +10

Staat hier ook onder menu-films, keek ook al raar op toen ik het overzicht zag 😀 Maar helaas. (die gratis films zie ik er niet tussen staan?)

Heb je er ook Abonneren  bij staan @Film 1 ?

 

Reputatie 7
Badge +20

Misschien heb je per ongeluk op abonneren geklikt? 

Je kan het abonnement meteen weer opzeggen, ik weet alleen niet of je dan toch voor een maand moet betalen.

Maar kijk of je op de TV decoder de kanalen van Film1 hebt.

@Film 1 Ik heb niks meer gehoord. Ik ga er van uit dat je een antwoord/oplossing hebt gevonden. Zo niet, laat het weten.