Film/terugkijken stopt regelmatig

  • 19 July 2021
  • 6 reacties
  • 182 keer bekeken

Gratis 3 maanden naar films kijken: ik heb 1 film proberen te bekijken, de film is zeker 10x  gestopt. Vervolgens zwart beeld en kon weer opstarten bij het begin. De laatste tijd stoppen ook de opgenomen programma's regelmatig; en straten weer bij het begin van de opname. Het is zo wel erg interactief.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

@Sanfrid Ik denk dat uw TV kastje een "frisse herstart" moet hebben. 

Tv storing? Geef je tv-ontvanger een frisse start | KPN

Reputatie 7

Hoi @Sanfrid, een programma terugkijken is op die manier niet heel fijn inderdaad. Heb je dat alleen bij het terugkijken en films On Demand, of ook dat het tv beeld zelf dit doet? De frisse start die Hans noemt kan hierbij helpen, heb je die al gedaan? Als dat niet hielp ben ik benieuw hoeveel tv-ontvangers je van ons hebt, of je dit op allemaal ervaart en hoe ze aangesloten zijn op de Experia Box, is dat met een directe kabel of een draadloze verbindingsset?

Dank voor de reacties!

Problemen zijn bij de films die ik 3 maanden gratis mag bekijken en bij het terugkijken. Ook vanmiddag stopte de weergave weer bij het terugkijken van een programma. Vervolgens zwart beeld en terug naar AF.

De tv is met een kabel aangesloten op een verse Experia Box nadat de vorige het had begeven.

Ik het een reset gedaan maar nog niet kunnen beoordelen of dat ook helpt.

 

Reputatie 7

Welke reset heb je precies gedaan, de reset die Hans noemde, of iets anders? We kunnen even kijken hoe dat gaat, mogelijk is het daarmee beter geworden. Als dat niet zo is kijken we verder.

Ik heb de stekker eruit getrokken, aantal seconden gewacht en weer opgestart.

Zonet weer een programma teruggekeken. Leek goed te gaan tot:

  1. even gepauzeerd na 30 minuten of zo , daarna verder willen kijken, maar Experia Box reageerde helemaal nergens meer op. Weer stekker eruit.
  2. Tot mijn verbazing kon ik daarna verder kijken op het punt waar ik gebleven was. Helaas, na 5  minuten was het afgelopen en mocht ik weer terug naar AF.
Reputatie 7

Welk apparaat bedoel je precies met Experia Box @Sanfrid? Bedoel je daar de tv-ontvanger mee, of het modem? De tv-ontvanger (zwart kastje bij de tv) en de Experia Box (dat is het modem) zijn namelijk verschillende apparaten. Als je daar de tv-ontvanger mee bedoelde ben ik opnieuw benieuwd hoe die verbonden is met het modem, dat kan meespelen in de situatie.