Beantwoord

foutcode 307 na storing glasvezel

  • 11 April 2021
  • 2 reacties
  • 56 keer bekeken

Vandaag 11-04-2021 sinds ca 13.00 uur opeens foutcode 307. Eerst storing in internet, dat herstelde toen viel tv weg en voilá complete storing.
Netwerk (glasvezel) werkt weer maar tv geeft foutmelding 307 software update kan niet laden. We hebben een nieuwe losse cat5 kabel getrokken, TV zegt “je bent bekabeld” maar tv kastje geeft nog steeds foutcode 307. (ook via wifi hetzelfde).
Vrouw en zoon naar KPN shop om nieuw kastje te halen.
Resultaat hetzelfde.

En nu?? Overigens geeft jullie website aan na resets van modem en kastje neem contact met ons op. Maareh...met welk nummer dan?? Want dat staat nergens op de site (via de laptop…!).

 

Enfin beetje moedeloos KPN. Dit kan beter (overigens staan alle instellingen op automatisch software updaten)!  

 

icon

Beste antwoord door georgek1 12 April 2021, 15:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

OPLOSSING! Vanmorgen vroeg contact gehad met KPN. De dame luisterde goed naar wat wij al gedaan had en had eigenlijk een mogelijke oplossing. Een complete reset van het modem. Voorzichtig met een tandenstoker naast/boven het witte knopje aan de achterkant lang genoeg ingedrukt totdat alle lampjes uitgingen. Het modem resette zich terug naar de fabrieksinstellingen. Tegelijkertijd de setop box van de spanning af. Na 4 minuten was het modem klaar en de set-up box weer aangezet, en daarna de tv aan. Alle software werd opnieuw geladen en geïnstalleerd, dat duurde wel 10 minuten! Maar daarna werkte alles naar behoren. Wel de resolutie van de tv hoger gezet (vanwege de ogen alhier) waardoor het beeld scherper is.
Dank aan de jongedame die lekker rustig bleef en oprecht aangaf dat dit moest werken en er anders een monteur moest komen!

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @georgek1, welkom op ons forum!
Fijn dat mijn telefonische collega's je hebben kunnen helpen met het oplossen! Bedankt ook dat je de oplossing met ons gedeeld hebt!
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!