Beantwoord

Foutcode 309, blijft hangen op 20%

  • 15 March 2020
  • 9 reacties
  • 5601 keer bekeken

Hallo, mijn tv ontvanger geeft steeds foutcode 309.

Hij is al dagen bezig om nieuw software te installeren. Maar blijft hangen op 20%. Ik heb natuurlijk sale tips gevolgd en uitgevoerd maar helaas geen resultaat.

Ik kom in het menu om software te verwijderen maar ook dit lukt niet nadat ik het knopje heb ingedrukt. Hij gaat weer over op de welkom bij interactieve tv en de riedel begint weer bij voor af aan.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Susan_ 20 March 2020, 11:57

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @CarmendeRuiter, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat lastig dat je tv-ontvanger de update niet doorzet.. Ik kijk graag even met je mee. Heb je ook de reset geprobeerd waarbij je het menu niet nodig hebt? Loopt deze ook vast? En hoe heb je de tv-ontvanger aangesloten? Is dit direct bekabeld op de Experia Box (witte KPN modem), of via een draadloze verbindingsset?

Zou je in ieder geval je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en serienummer van je tv-ontvanger? Dit kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen. Overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!

Hoi Susan,

Ik heb het forum formulier ingevuld.

Ik heb inmiddels alles geprobeerd.

De tv ontvanger zit rechtstreeks op de kabel.

De box heb ik geprobeerd met en zonder rechtstreekse kabel. Hij blijft hangen met steeds dezelfde foutmelding.

Ja het is echt super frustrerend dat je steeds dezelfde meldingen krijgt om alle stekkers eruit te halen en weer opnieuw op te starten.

Verder komen ze niet helaas..

Ik woon in het buitengebied en nu ook in het risico gebied , dus waarschijnlijk geen monteur.

Kpn bied hun service in mijn gebied aan maar kan het niet waarmaken.

Heb om een soort van compensatie gevraagd, maar daar werd niet op ingegaan.

Reputatie 7
Badge +21

@CarmendeRuiter. bedankt voor jouw bericht! Het adres dat nu hebt ingevoerd, is dat je huidige of nieuwe adres? Er staan namelijk een verhuizing in het systeem, ik wil even uitsluiten dat dat er iets mee te maken heeft. Ook zie ik, als het goed is, dat er vandaag (nu eigenlijk) een monteur aan het kijken is naar jouw lijn. Klopt dat ook? Want dan wacht ik dat even af, voordat we andere dingen gaan doen! Want als er iets met de lijn is en dat opgelost kan worden, zou de foutcode daarmee waarschijnlijk ook tot de verleden tijd behoren!

Dit is mijn huidige adres.

Het nieuwe adres gaat per 3/04 in.

De monteur is inderdaad geweest, had dit niet verwacht door het corona virus,  maar was blij verrast.

In de internetkabel buitenshuis zit waarschijnlijk een beschadiging of breuk. Hier komen ze als het goed is dinsdag voor langs.

Dus nu hopelijk vanaf dinsdag probleemloos internet en tv.

Reputatie 7
Badge +21

@CarmendeRuiter , helemaal goed! Ja sommige dingen moeten nu eenmaal doorgaan anders zit je zonder diensten. Net als grote storingen, die moeten opgelost worden. Dan wachten we dinsdag even af voordat we eventuele andere maatregelen gaan nemen, oké? 

Reputatie 7
Badge +21

@CarmendeRuiter, het is inmiddels woensdag. Zijn jouw problemen inmiddels opgelost met een nieuwe kabel?

Hallo, ja zijn gelukkig helemaal opgelost.

 

Reputatie 7
Badge +21

Fijn om te lezen, bedankt voor je terugkoppeling!:blush:

Reageer