Foutcode 561 oplossen (centraal topic)

  • 15 February 2016
  • 32 reacties
  • 76923 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +12
  • Oud Community Manager
  • 1861 reacties

Krijg je foutcode 561 te zien? Wij helpen je graag met een oplossing.

Foutcode 561 betekent dat je tv-ontvanger een onjuist IP-adres ontvangt om op het tv netwerk te komen.

Volg de stappen op onze Foutcode 561 pagina voor hulp bij het oplossen van foutcode 561.

Krijg je na het volgen van bovenstaande stappen nog steeds een foutcode 561? Laat hieronder dan een reactie achter.

Om sneller geholpen te worden geef je in je bericht aan:

  • Wat je al geprobeerd hebt om het op te lossen
  • Of je op één of meerdere TV ontvangers een foutcode 561 krijgt (indien van toepassing)
  • Of je de TV ontvanger bedraad of met een Draadloze Verbindingset (DVS) hebt aangesloten


Last van een andere foutcode dan 561? Kijk dan op de Interactieve TV Foutcode oplossen pagina.

 

Last edit: 6-9-2021


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

32 reacties

mijn tv werk niet foutcode 561 wat is dat

Reputatie 7
Badge +24

Hi Molenbeek, welkom hier. Dit is wat dit inhoudt. 

Foutcode 561 betekent dat je tv-ontvanger een onjuist IP-adres ontvangt om op het tv netwerk te komen.

Volg de stappen op onze Foutcode 561 pagina voor hulp bij het oplossen van foutcode 561.

Krijg je na het volgen van bovenstaande stappen nog steeds een foutcode 561? Laat hieronder dan een reactie achter.

Om sneller geholpen te worden geef je in je bericht aan:

  • Wat je al geprobeerd hebt om het op te lossen
  • Of je op één of meerdere TV ontvangers een foutcode 561 krijgt (indien van toepassing)
  • Of je de TV ontvanger bedraad of met een Draadloze Verbindingset (DVS) hebt aangesloten

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Reputatie 7

Hey @molenbeek32, je gegevens ontbreken nog in je profiel. We helpen je graag. Laat je weten of we nog iets voor je kunnen betekenen? 

Ik krijg de foutmelding 561 meerder malen alles losgekoppeld maar de software wil niet opnieuw opstarten! 

 

Wat kan ik doen???

 

Groet lieke

Reputatie 7

Hoi @Liekr, welkom op het forum. Kan je ons meer vertellen over de aansluiting? Je zegt dat je alles hebt losgekoppeld, maar wat heb je precies losgekoppeld, hoe is alles aangesloten? Is dat met een draadloze verbindingsset of een directe kabel? En wat gebeurt er als je de ontvanger opstart? Krijg je meteen een foutmelding of duurt dat wat langer?

Ik heb contact gehad met KPN en blijkbaar is er een software update geweest. Alleen is dit bij mij niet goed gegaan. Alles is nu opnieuw ingesteld vanuit kpn. En ik kan alles weer gebruiken. 

Bedankt voor het meedenken

Reputatie 7
Badge +30

Fijn dat het voor jou opgelost is! Ik denk dat mijn collega jouw tv-ontvanger gereset heeft op afstand, kan dat kloppen? Goed om te lezen dat jij de problemen nu niet meer ervaar in ieder geval.Â