Beantwoord

Foute versie film gehuurd

  • 2 March 2020
  • 10 reacties
  • 147 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 4 reacties

Goedemiddag, ik heb zojuist op KPN in demand de film (Everest Yeti/ abominable) per abuis 

in de Engelse ipv Nederlandse versie gehuurd. 
omdat ik deze film graag nu wil zien met mijn zoon heb ik hem ook in NL versie gehuurd. Kan de Engelse versie worden geannuleerd. 
hoor graag. 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 5 April 2020, 10:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @VGD, welkom hier. 

Je wilt graag een film kijken met je zoon, alleen nu heb je per ongeluk eerst de Engelse versie gehuurd. :( Kan gebeuren, maar wel balen. Ik wil graag eens kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant willen voorzien? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Beste Bart, 

dank voor de reactie. Ja klopt. Ok, Ik heb het forumprofiel bijgewerkt. 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt. En ik heb nog even overlegd, ik wil je vragen om even weer een bericht te plaatsen als de factuur uit is gekomen. Als daar beide films op staan, dan zal ik de Engelse versie voor je vergoeden. Zullen we het zo afspreken?

Kijk. KPN denkt wel met de klanten mee :slight_smile:

Beste Bart, 

ja prima dat zal ik doen. 
fijn dat het zo kan worden opgelost. 
Dank alvast. 

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal goed. :)

Beste Bart, 

 

ondertussen de factuur ontvangen. 
helaas staat de film er wel 2x op. 
zie bijgevoegde specificatie. 
Hoe verder?

 

mvg, 

 

valentina

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik had afgesproken deze te vergoeden. Bij deze heb ik dat gedaan. Het bedrag zal in mindering gebracht worden op volgende factuur.

Beste Bart, 

 

dank voor het meedenken en hulp in deze. 
 

mvg, 

VGD

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan. :)